autor | zpráva |
nooscy modelár Příspěvků: 61 Moje modely Poslat zprávu |
Ahojte, má niekto nejaké info o tomto čude? http://www.redcatracing.com/Gen8# Dá sa to už u nás niekde zohnať? Vyzerá to celkom zaujímavo, cena je dobrá... len či aj kvalita bude aká taká |
pera2008 modelár Příspěvků: 2549 Moje modely Poslat zprávu |
kvalita je dobra, porovnatelne s TRX4 Sport, karoseria urcite je na tom lepsie aklo tie licensovane defy od TRX. Vysielacka je nap...., servo riadenia tiez, ale inac to je udajne schopne vozidlo. Zohnat sa to da, ale nie na SVK. |
nooscy modelár Příspěvků: 61 Moje modely Poslat zprávu |
Vďaka za info. Rozmýšľam niečo do budúcna pre syna... a zdá sa mi to celkom prijateľné. Servo to je jasné skoro u všetkých modelov a vysielačka sa dá tiež vymeniť |
pera2008 modelár Příspěvků: 2549 Moje modely Poslat zprávu |
nemas zaco. ja mam tiez rad prehlad o RC, co nie su mainstream. TAm je to otazne, ci sa do toho oplati ist, ci GEn8 alebo trx4 sport. Kedze vidim, ze mas Bronco, tak vies ako bude jazdit aj SPort. TAm asi najvacsia vyzva u GEN8 je, za kolko si to vies doviest/objednat, ci ta to vyjde lacnejsie alebo rovnako ako TRX4 SPort. Dalsia vec budu nahradne diely. CO je vyhoda GEN8, ked mas niekoho v okoli s 3D tlaciarnou, tak GEN8 vydalo niektore suciastky na tlac zadarmo. to TRX nikdy asi neurobi |
nooscy modelár Příspěvků: 61 Moje modely Poslat zprávu |
Tak to som nevedel že vydali aj modely pre 3D tlač... to je zaujímavé a určite user friendly Zhodou okolností 3D tlačiareň mám. A tiež pravda že GEN8 má aj kopec kovových dielov na tuning. U TRX4 sport sa mi nepáči že je tam vysoký prevod. tuším som niekde čítal že je tam taký istý prevod ako na TRX4 na druhom stupni, čož je dosť do rýchla... Aj keď vždy sa to dá "podradiť" Ja som radšej za slimačie tempo a vychutnať ako sa naháňať. Ja som s Broncom velmi spokojný... jazdí dobre, ale hlavne je tam veľký prínos tie diferáky. Zatáča sa s vypnutými neporovnateľne lepšie ako so zamknutými. A čím ťažšie auto tým väčší rozdiel. GEN8 pri 3130g bude zatáčať dobre si myslím, a TRX4 sport pri 2630g ešte lepšie ale o 100€ viac. S Broncom som na cca 4 kg ale so zamknutými je to bieda. Uvidíme či to synátora chytí... a niečo poriešime. |
pera2008 modelár Příspěvků: 2549 Moje modely Poslat zprávu |
ako nemaju modely ako auta, ale nejake komonenty, ako nizsi uchyt baterky a tak. proste seriovy upgrade, len si ho musis vytlacit a namontovat. ALe pravdu povediac, to zatacanie, co ma TRX4 s otvorenymi difmi maju modely ako standard s permanentne uzavretymi. Cize ja tam vyhodu nevidim. A sprevodovanie na TRX4 sport sa urcite da poriesit a urcite mam menej veci, co sa kazia ( mimochodom, chybou TRX4 nie su prevody, ale samotny motor vprvomrade ) |
nooscy modelár Příspěvků: 61 Moje modely Poslat zprávu |
Veď to mi je jasné že nie celé auto Čo sa zatáčania a týka tak to viem porovnať len s vaterrou a to máme vyskúšané, TRX4 zatáča lepšie... ale neviem s ostatnými som to neporovnával... a bronco má tiež o 12mm kratší rázvor ako defender, možno aj to niečo spraví. čo sa motora týka, tak nie a nie zhorieť chcel by som niečo lepšie... možno že aj striedavý ale ako to tak s odstupom času sledujem tak väčšina ozajstných modelárov stále používa jednosmerné... tak mám zmiešané pocity... Keď sa pokazí vymením... ( pravdou je že hučí poriadne! Keď to porovnám s kamarátovou vaterrou) |
pera2008 modelár Příspěvků: 2549 Moje modely Poslat zprávu |
tak ja mam vaterru, co zataca dost rovnako ako SCX2 a TRX4. ale to bola jedna z prvych, niekto vravel, ze tie 2he uz tak dobre nezatacaju,ale mozno je to vysielackou. Ten problem ma tiez GEN8, kde maju vysielacku z Gen7 a teda nepocitalo sa, ze bude musiet byt vacsi trim. Striedak je dobra moznost, ale vacsinou draha, cca 150e vyssie lebo potrebujes mat motor a esc vodotesne a senzorove najlepsie. |
nooscy modelár Příspěvků: 61 Moje modely Poslat zprávu |
Hej hej, má tú druhú vaterru a jedného času musel nastaviť nanovo vysielačku a koncové polohy na serve lebo to do jednej strany zle točilo, ale odvtedy je to už OK. Ešte k tomu zatáčaniu na GEN8, na stránke majú že zatáča až 47° To sa mi zdá pri tom jednom kĺbe dosť nereálne resp. môj bronco v krajných polohách (45°) dosť trhá... Striedak je veru drahá vec (preto dúfam že ešte vydrží ten origo) a budem potrebovať aj striedave esc. Čo sa týka senzorového a bezsenzorového tak tomu sa priznám nerozumiem (rozdiely) ale to je na inú tému. |
pera2008 modelár Příspěvků: 2549 Moje modely Poslat zprávu |
sorry, ze som neodpisal, so prehladol odpoved 45 -47* zatacabnie je realne vzhladom na CVD, vacsinou nie je problem klb ale Chub a ine veci v ceste, ako tlmic atd. To ci ziskas viac ako 45* zavisi aj od priemeru a sirky pneu, kedze tie rozmery naprav su takmer rovnake. co sa tyka striedaku, tak bezsenzorovy nema 1 kabel od plosaku pri kotve. Senzorovy ho ma a to umoznuje lepsi manazment pre motor. je to nieco ako ci mas chip v aute alebo nemas, ale toto je skor o efektivnosti a plynulosti ako o vykone.preto su senzorove drahsie, nie kvoli tomu, ze maju 1 kablik navyse, ale kvoli lepsim vlastnostiam dynamiky motoru ( plus sa to da lepsie a detailnejsie naprogramovat ) |
marekk modelár Příspěvků: 634 Moje modely Poslat zprávu |
Len doplnim k tomu senzorovemu baklu nieje to jeden kablik ale viacero a snimanju polohu rotora aby sa motor vedel plynulo rozbehnut od co najnizsich otacok bez sekania. Motor bez senzoru sa na zaciatku len trasie a hlada polohu kym sa neroztoci. V praxi sa senzorove riadenie pouziva len pre rozbeh motora v malych otackach. Potom uz motor bezi bez senzorov. Keby bezal len podla senzorov, bol by vyrazne menej vykonny viac by zral a a viac by sa hrial. Toto co som pisal plati pre 4 polove senzorove motory. Holmes hobbies vyraba 14 polovy bezsenzorovy outruner motor ( toci sa vonkajsok motora) a to je vec ktora plynulostou rozbehu schova do vacku hocijaky senzorovy motor, Roztaca sa plynulo tak od polovicnych otacok ako ine 4polove senzorove. https://holmeshobbies.com/motors/brushless-motors/revolver-series/revolver-540-sensorless-rock-crawler-motor-1062.html pozrite od 18:00 odkaz na Youtube Jeho nevyhody su ze ma otvorenejsiu konstukciu takze nieje vhodne s nim jazdit cez "baziny" a je hlucny. Ak sa niekto zaujma o RC motory podrobnejsie, odporucam urcite presjt archivom Holmes Hobbies na YT, John je expert a su tam super infromacie. napr motory vo vode: odkaz na Youtube |
flateric modelár Příspěvků: 66 Moje modely Poslat zprávu |
A kde sa dá kúpiť redcat? |
pera2008 modelár Příspěvků: 2549 Moje modely Poslat zprávu |
no u nas sa neda, ale v UK sa da predobjednat: https://www.modelsport.co.uk/redcat-racing-rc-electric-models/rc-car-manufacturers/1354/9900/990010&ChassisID=1904 alebo u nemcov: https://www.absima.shop/REDCAT-RACING/Redcat-Crawler.htm?shop=absima_en&SessionId=&a=catalog&t=18871&c=18872&p=18872 marekk: k tym motorom mas pravdu, ale pre crawlery je najlepsim riesenim asi Castle, aj co sa tyka ceny tak aj wodotesnosti. Viem, ze Tekin a Novak by mali s niecim prist, ale je to hudba buducnosti. HH je super, ale cenovo niekde inde a ja modely aj topim, cize nie najlepsie riesenie. ( bezsenzorovy pouzivan jednosmerne tunene a su dost dobre a hlavne odolne a cenovo len zopar eur oproti HH ) |
marek4444 modelár Příspěvků: 476 Moje modely Poslat zprávu |
Na stránkach promodels.cz sľubujú dostupnosť Gen8 koncom apríla okrem RTR aj vo verzi P.A.C.K. (predzostavený podvozok bez kolies elektroniky a karosérie) |
pera2008 modelár Příspěvků: 2549 Moje modely Poslat zprávu |
no len u nemca je to 250e a u cechov 272e. cize asi nie je co riesit, jednoznacne z DE |