autor | zpráva |
celadnik modelár Příspěvků: 1166 Moje modely Poslat zprávu |
motor by mal byť vyosený správne, keď som tam dával druhý, dával som na to pozor. Vôle v servách nemám, pozeral som, nezaregistroval som, chodia dobre a "presne". Výškovka- pozeral som na to, ale výzorom to vyzerá že chodia rovnako. Čo sa týka letu, keď som s ním dnes lietal s 9.5 cm ťažiskom, model v neutrále stále šiel čumákom nahor, a pri motorovom lete som musel stále potlačovať výškovku, čo sa dosť bral nahor. Vyváženie okolo ostatných osí vyzerá byť v poriadku, počas letu letel pekne, neklopilo ho, iba čo sa týka ťažiska, ukazoval akoby bol ľahký na čumák. Kebych nadstavil ťažisko ako si hovoril, k tomu V, tak to je skoro 12 cm, to by som musel poriadne dovažovať zadok. Zatiaľ mi pripadá že ťažisko ideálne bude niekde medzi 7- 7.5 cm. Vyskúšam ten tvoj test a uvidím čo to teda povie. |
celadnik modelár Příspěvků: 1166 Moje modely Poslat zprávu |
skúšal som zmeniť vyosenie motora, vyosil som ho viac nadol a sa mi zdá, že model sa vzpína ešte viac. Je možné, že by trebalo vyosiť motor opačne, smerom nahor? Ťažisko som nastavil podľa odporúčaní z portalu a rcmanii, za 10.5 cm. Predým som ho skúšal až na 7cm, ale nepomohlo, stále sa vzpínal pri motorovom lete, jak som pridal plyn, model by šiel pomaly kolmo nahor ako sa vzpína. |
MATHIAS modelár Příspěvků: 337 Moje modely Poslat zprávu |
Ahoj, to či je vyosenie motora zistíš celkom jednoducho, na začiatok stačí ak budeš s modelom letieť vodorovne a stačí ak budeš meniť otáčky motora z 1/3 na maximum.... ( v tomto prípade maj model natrimovaný skôr na menší plyn) po pridaní by nemal začať stúpať ani klesať, dokonca pri týchto modeloch to dosť ukáže aj smerové vyosenie P/L Prípadne sa zastav u mňa v MH a kuknem sa ti na to. Tieto modely poznám od A do Ž, ak máš mod 1 tak ho zaletíme/nastavíme na ulici |
celadnik modelár Příspěvků: 1166 Moje modely Poslat zprávu |
martin, díkes, škoda že to dávam až teraz tu otázku, mohol som ho dnes zobrať so sebou do BA. Lietam mode1. Skúšal som mode2, ale nevedel som si na to zvyknúť, hlavne kvôli vetronom, keď hádzem z ruky. Takto pridám plyn, s pravou rukou hodím vetroň a na ľavej mám hneď výškovku. Stavím sa v pondelok s modelom, dnes sa k vám chystám kvôli reklamácii kolegovej nabíjačky. Pôvodný motor čo tam bol, 720kV, bol o ničom, ledva to s tým modelom išlo, dal som tak druhý, dualsky, 900kV, stúpa super, "má sa k svetu", len to vzpínanie neviem doladiť. |
lv modelár Příspěvků: 2802 Moje modely Poslat zprávu |
Lietam mod 2 a odhod vetrona ci cohokolvek je bezproblemovy. |
celadnik modelár Příspěvků: 1166 Moje modely Poslat zprávu |
tak je to len sila zvyku Ja som začal s mode1 a už po 2 rokoch som si na to zvykol. A keď som sa raz dal ukecať jedným skúsenejším pilotom čo chodí s namí lietať, že mode2 je lepší, tak to nebolo dobré vrtulníky v mode2 v pohode, ale lietadla mi na mode2 nejdu |
redix modelár Příspěvků: 1947 Moje modely Poslat zprávu |
po 2 rokoch? nechcel si napisat po 2 tyzdnoch ? |
celadnik modelár Příspěvků: 1166 Moje modely Poslat zprávu |
nie, po 2 rokoch. S ním som začal lietavať spolu asi po vyše roku, potom bola zima, moc sme nechodili lietať, a ďalší rok ma začal presviedčať na mode2. Turnigy som kupil až po vyše roku lietania a až potom ma začal nahovarať na mode2, ako som uz mal turnigy. |
Prizrak modelár Příspěvků: 1168 Moje modely Poslat zprávu |
Zpráva odeslána: 17. 12. 2014 o 20:25
| odkaz na příspěvek
zdravím,stal som sa majiteľom tohto lietadla.Po dokončení mi vyšla väčšia váha ako udáva výrobca.Váha mi vyšla 522g osadenie je 4x9g servo esc 20A akku zippy 1000mAh motor arrowwind 2215,mám doma ešte jeden motor axi 2212.Ten arrowwind je podľa popisu silnejší.Bude to lietať v pohode aj pri takéjto váhe? |