Uživatelské jméno

Heslo

RC PORTAL

Technické parametry
Výrobce: Parkzone Rozpětí: 1050 mm Hmotnost: 1350 g
Kategorie: Lietadla - elektrické Délka: 650 mm Materiál: Z-Foam™
Motor: Black Magic 850 W
Popis

Lietadlo som kúpil ako kit v Astramodel. Osadil som ho motorom Black Magic 850 W. Regulátor je 40 A. Lietadlo lieta na 4-S. Podvozok som zvolil od firmy E-flite. Serva sú Savox 12 g. Vrtuľa je maketová 3-listá, 11x7. Lietadlo som trošku upravil podľa skutočného modelu Supermarine Spitfire MK V B. Lietadlo má takz.skrátené krídla. V skutočnosti to bolo odnímateľné časti. Lietadlo s takto upravenými krídlami malo lepšie letové vlastnosti v malých výškach, čím sa stalo porovnateľné s jeho protivníkom FW 190. Invazné pruhy sú urobené pomocou matnej samolepiacej fólie.Lietadlo je už zalietané. Letový prejav je veľmi realistický. Som spokojný.

ID Modelu: AM1862 | Zobrazeno: 6938 | Přidané: 23. 7. 2012 o 10:41 | Autor: marianmacek

1 2
Autor Zpráva
marianmacek
modelár

Příspěvků: 1332

Moje modely
Poslat zprávu
Zpráva odeslána: 9. 11. 2012 o 14:08 | odkaz na příspěvek
Skôr som myslel stratu vztlaku pri pristávaní. Keď už raz odrežem, tak sa to už nedá vrátiť späť..............

prajem pekný deň

Marián Macek
Bydlisko: Piešťany ( 51 rokov )
marianmacek
modelár

Příspěvků: 1332

Moje modely
Poslat zprávu
Zpráva odeslána: 10. 6. 2013 o 09:17 | odkaz na příspěvek
Ahojte,

lietadlo je na predaj, pozrite v sekcii bazár, lietadlá elektrické. Na cene sa dá dohodnúť.

prajem pekný deň

Marián Macek
Bydlisko: Piešťany ( 51 rokov )
Peposan
modelár

Příspěvků: 241

Moje modely
Poslat zprávu
Zpráva odeslána: 10. 6. 2013 o 14:10 | odkaz na příspěvek
Krasny stroj, ale kedze si to pomenoval Spitfire Mk.VB tak chladic na olej pod lavym kridlom by mal byt rozhodne valcovy a nie obdlznikovy.
( 46 rokov )
Jano Prsanec
modelár

Příspěvků: 463

Moje modely
Poslat zprávu
Zpráva odeslána: 10. 6. 2013 o 14:56 | odkaz na příspěvek
Krásavec, máš tam ale jeden kvapalinový chladič navyše, Mk.V mal chladiče usporiadané rovnako, ako skoršie verzie. Väčší bol kvapalinový vpravo, menší olejový podlhovastý vľavo. Usporiadanie chladičov, ako na Tvojom modeli začalo až verziou VIII, kde boli olejové chladiče súčasťou kvapalinových, takže nemali samostatné kryty. Verzia krídla v tomto nehrala rolu, verzia pre nízke hladiny mala oklieštený kompresor a odstránené elipsovité zakončenia krídiel, ktoré nahradili len aerodynamické kvapkovité kryty. Kompresor vykuchali kôli hmotnosti, krídla kôli obratnosti. V zásade sa ale ukázalo, že na FW-190 to nestačí a musela prísť až verzia Mk.IX, ktorá FW-190 prečúrala asi vo všetkých parametroch. To ale nič nemení na tom, že ten model vyzerá fakt dobre, prajem krásne lety .
Bydlisko: Banska Bystrica ( 45 rokov )
1 2
  • Přidat komentář
Pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť.
Úvodní stránka
  • 333 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelů
  • 1 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galerie
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazar
  • 1 inzerátov za posledných 24 hodín.
Setkání
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: