Výrobce: | - | Rozpětí: | 190 mm | Hmotnost: | 2010 g |
Kategorie: | Autá - elektrické | Délka: | 390 mm | Materiál: | Plast, kov |
Motor: | Brushless 3674 - 2650KV |
ID Modelu: AM8906 | Zobrazeno: 2808 | Přidané: 26. 5. 2018 o 14:24 | Autor: tomas14
Autor | Zpráva |
Mizu-B modelár Příspěvků: 2 Moje modely Poslat zprávu |
Ako tak pozeram na tie linky riadenia, tak to nebude asi najlepsie ovladatelne. Link by mal mat dlzku ramena, inak buses mat nieco, comu sa hovori bumb steer, cize pri pohybe ramena sa ti bude mierne menit natocenie koles. A hlavne by oba linky mali mat rovnaku dlzku... |
tomas14 modelár Příspěvků: 116 Moje modely Poslat zprávu |
Ďakujem, za príspevok. Ak mám pravdu povedať mne sa to tiež veľmi nepozdáva, ale bolo to také prvé riešenie, ktoré som skúsil, aby som tam mohol dostať dlhší motor. Medzičasom mi už napadli aj iné možnosti, tak uvidíme... |
tomas14 modelár Příspěvků: 116 Moje modely Poslat zprávu |
|
Josooo modelár Příspěvků: 846 Moje modely Poslat zprávu |
Podla mňa veľmi pekná praca. Dal si si zaležať jak na image, tak na funkčnosti. Ten saddle pack sa mi pači najviac. Ako si k tomu prišiel,že ho tam dáš? |
tomas14 modelár Příspěvků: 116 Moje modely Poslat zprávu |
Ďakujem, Li-Po na ktoré som jazdil boli 3S, s kapacitou cca 2 600 mAh. Mal som v pláne kúpiť nové batérie s kapacitou 4 500 - 5 500 mAh, akurát som nebol rozhodnutý, koľko článkové. Takže, to čo tam je teraz, je pre mňa najoptimálnejšia varianta. Najskôr som kúpil 3 ks týchto Li-Po, z ktorých môžem zložiť v prípade potreby 2x - 3S, alebo klasicky 3x - 2S. Cena bola v tom čase veľmi prijateľná a tak som dokúpil ďalšie 3 ks. Navyše v prípade poruchy jedného článku, ho jednoducho vyradím a nemusím celú 3S Li-Po batériu rozoberať a robiť z nej napr. 2S. |
tomas14 modelár Příspěvků: 116 Moje modely Poslat zprávu |
S novým podvozkom mám odjazdené už niečo vyše dvoch hodín. Prvé dojmy sú veľmi pozitívne. Aj pri menšej šírke, podvozok na ceste sedí výborne, tak nemám obavu z otočenia auta na strechu. Motor s týmto prevodom dostáva už viacej zabrať, ale pri vonkajšej teplote cca 27 stupňov, sa vďaka hliníkovému šasi podvozku dokáže zatiaľ dostatočne ochladiť, aj bez prídavného chladiča. Najviac to bolo viditeľné, keď som po zodratí sady gumených pneumatík, bol nútený ich vymeniť za sadu plastových na drift, aby som využil aj poslednú batériu. Čo sa týka jazdných vlastností, ak by som to mal porovnať s V.1, kde som mal viacej zaťaženú zadnú nápravu, V.2 jazdí inak a celkom sa mi to pozdáva, takže zatiaľ som spokojný. Podvozok by mal časom dostať nový motor pravdepodobne rovnakej veľkosti s trochu vyššími otáčkami. ( S3674 2650KV, S3670 2850KV ) |
Luke modelár Příspěvků: 68 Moje modely Poslat zprávu |
|
tomas14 modelár Příspěvků: 116 Moje modely Poslat zprávu |
Ďakujem, karoséria bude od Killerbody. Ak dokončím uchytenie k podvozku, tak pridám aj nejaké foto. |
tomas14 modelár Příspěvků: 116 Moje modely Poslat zprávu |
|
tomas14 modelár Příspěvků: 116 Moje modely Poslat zprávu |