Autor | Zpráva |
Yautja modelár Příspěvků: 207 Moje modely Poslat zprávu |
Moj prvy Axial, Axík... Zo zaciatku nadsenie, slava, mam ho doma, mam dokonca model, kde vyrobca ako pri jedinom na webe uvadza ze servo water resistant... Prva Jazda Hainburg, baterka 5000 NiMH 7,2V, 2,5 hodiny prevadzka, sli sme, stali sme, "crawlerovali" sme (bol som s rodinkou). Cely den som mal usmev a zenu mucil ako je Axial uzasny a ze stal za tie peniaze. 2. jazda: v lese som dojazdil baterku este 30 minut!!!, tieto aku vydrzia 2hodiny 10 minut santenia lesom - vyjazdy do prudkeho kopca, kopcom, rovinky, technicke motanice, dole kopcom, hodiny atd. Najdlhsi variant podvozku SCX10 a jediny s baterkou nad prednou napravou. Vyhoda - vylezie temer cokolvek pokial nepreklzuju kolesa a ma sa kde opriet, Nevyhoda - presne opacny postup a to dole prudkym zjazdom ci skalou, kotrmelec zaruceny. Preto nepouzivam 100% ny Drag Brake, tak ci tak je postacujuca 50 ka. Auto sa udajne lubi pri 100% DB prekotit cez nos aj po rovine pri prudkom zastaveni... Kam oko pozrie len plast. Po jazde je spodok tlmicov vzdy vlhky s nalepenym sotolinovym bordelom, evidentne mierne presakuju (casty a asi standardny problem u Axialu), na motore sa vylamali zuby na ventilatore , neviem ako sa to stalo, ale stale slape bez problemov a ani dlhe stupanie ho nezohreje, nie to prehreje. Novy motor je uz kupeny, v sufliku (35 zavit) zalezitost par Euro. Najvacsie sklamanie - predne trojbodove zavesenie a jeho kvalita. Vyzera ako "Y" , problem je stredna noha upevnena cez klb pod platnu serva. Uz pri druhej jazde vyskocilo... idem si veselo lesom a oci pučím - predna naprava 2 centimetre von spod karoserie!!! na mieste neopravitelne, nasraty utekam domov, rozoberam... zatlacit dnu aby sadlo a puklo chce riadnej sily. Jednoduche riesenie - mala podlozka pod srob a drzi, ale nemohol na to mysliet vyrobca??? Teraz to uz stale paranoicky sledujem. 2. riesenie - urobit predne 3bodove zavesenie take, ako zadne 4bodove a dozivotne vyriesene. Ano, vybral som si tie dieliky z prilozeneho sacku, krkolomne pozhanal sroby (nie originaly; ani Hornbach, ani Baumax, ale miestny Pat a Mat mal presne dlzky) ale radsej jazdim. Az ked bude zle, alebo bude zima a dlhe vecere. Kisňa - celkom pekna, ale ked sa zacnu krizit napravy, kazde koleso rado vrzga vtlacene do blatnikov a sucha... skoro som zabudal - vrzgajuce gulove konce v ktorych koncia hnacie tyce. Krabicka s prijimacom - nevyhnutne natiahnut cez nu balonik, nie je vodotesna!!! na kable je tam diera ako svet. Jazdne vlastnosti - je to pekne, ide to, ma to svoje caro. Verim ze po upravach a nasypanych peniazoch v hodnote dalsich takychto dvoch novych to uz je mozno ono a podla predstav Ja to neriesim, jazdim (stock car) |