Výrobce: | Black horse | Rozpětí: | 2240 mm | Hmotnost: | 7000 g |
Kategorie: | Lietadla - benzinové | Délka: | 1625 mm | Materiál: | Balza |
Motor: | Saito FG33R3 |
ID Modelu: AM9396 | Zobrazeno: 3167 | Přidané: 5. 3. 2019 o 17:43 | Autor: Aliass
Autor | Zpráva |
Jaroslav Kadlic modelár Příspěvků: 356 Moje modely Poslat zprávu |
No Adam bude s Teba niečo. |
Aliass modelár Příspěvků: 19 Moje modely Poslat zprávu |
|
lucik modelár Příspěvků: 452 Moje modely Poslat zprávu |
Marosovu Wilgu s PE poznam je to dobrý chlap,keď som s nim naposledy volal tak hovoril ze pretesnuje motor.Paci sa mi,keď si niekto najde konkrétny kus lietadla a podľa neho sa snaží spraviť svoj model aj keď ide o stavebnicu.Nech sa ti dari.Peter |
Waldas modelár Příspěvků: 680 Moje modely Poslat zprávu |
Parada. Motor si uz skusal zabehnut? |
Aliass modelár Příspěvků: 19 Moje modely Poslat zprávu |
Áno bohužiaľ je to len stavebnica.Nuž nemám možnosť sa pustiť do stavby celého modelu v dvojizbovom byte.Nie je modelár ako modelár.V súčasnej dobe už bohužiaľ väčšina z nás nie sú modelári ale skôr RC piloti ktorý nemajú vzťah k letectvu a k lietadlám ale len k lietaniu. Motor už bežal.Len bohužiaľ neviem koľko vydrží,nakoľko tieto saitá nepatria k dobre navrhnutým kúskom... |
Aliass modelár Příspěvků: 19 Moje modely Poslat zprávu |
Tak po dlhšej odmlke sa opäť vraciam k Wilge.Teplé počasie,práca na chalupe a laborovaní s motorom s ktorého som bol naozaj znechutený to nakoniec vyzerá celkom sľubne.Wilga už konečne lieta.Mala pár štartov v plevníku ešte z neupraveným motorom a jeden úspešný "núdzak" keď zhorelo servo na plyne a ten sa kusol cca v 30%.Nakoniec to dopadlo dobre.Motor som poslal do UK kde dostal nový palivový prívod a nový unášač s magnetmi.Motor má nové časovanie nastavené na 30 stupňov.Beží o poznanie lepšie.Je to poznať ako na zvuku tak na teplotách valcov ktoré sa pekne ustabilizovali na rovnakú hodnotu na max 120 °C +- 5°C Prechody sú teraz omnoho lepšie a aj štartovanie ide nádherne bez použitia štartéra nakoľko motor nemá sytič a pred úpravou ho bolo problém nahodiť.Voľnobežné otáčky klesli na cca 1000ot/min ale po miernom zahriatí na 60°C motor dokáže točiť až neuveriteľný voľnobeh 750ot/min.Dúfam že už problémy s motorom budú minulosťou.Nechcem nikomu radiť nie som zbehnutý motorár,ale kto má podobné 3-valcové saito nech si prejde radšej zahraničné fóra napríklad toto( http://www.rcuniverse.com/forum/gas-engines-142/11604077-saito-fg-60r3.html ) a urobí si vlastný úsudok ako bude pristupovať k týmto motorom.Môže tým predísť možným problémom ktoré má veľa modelárov po svete. Dlhé zimné večery pomaly začínajú atak sa idem pustiť Ďalej do vybavenia kabíny a popisiek atd... https://www.youtube.com/watch?v=MXjXSIqOiWE |