Uživatelské jméno

Heslo

RC PORTAL

ID Galerie: GAL5756 | Zobrazeno: 725 | Přidané: 1. 7. 2020 o 20:50


Z inzerátu som kúpil poškodený model Hawker Typhoon s rozpätím 2000mm a motorom DLE 35RA. Na prvý pohľad to vyzeralo iba na kozmetické vady na nosnej ploche, ale po dôkladnej prehliadke som skonštatoval, že oprava bude zložitejšia najmä preto, lebo v krídle boli uvoľnené nosníky zaťahovacieho podvozku a poškodený balzový poťah krídla od hlavného nosníka po nábežnú hranu. Musel som teda otvoriť obidve poloviny nosnej plochy, ako je vidieť na obrázkoch. Potom som zalepil a vystužil nosníky podvozku, nalepil nosník nábežnej hrany a dokončil chýbajúci balzový poťah. Balzu som nalakoval, obrúsil, potiahol modellspanom a farbami dokončil povrchovú úpravu.
V nasledujúcich dňoch som v trupe vymenil servá a odstaňoval v ňom ešte rôzne chyby a nedostatky, ktorých bolo dosť. Neviem prísť na to, ako mohol model letieť, keď v nádrži na benzín nebola zasunutá gumová zátka cez ktorú prechádzajúpríslušné trubičky a teda pri sklopení modelu nosom dole benzín vytekal do trupu. Bývalý majiteľ tiež veľmi často používal sekundové lepidlo, ktorým zaistil všetky vruty držiace veká serv v krídle. Krížové zahľbenie na týchto vrutoch bolo vyplnené lepidlom, takže vruty sa nedali povoliť. Tento problém som riešil i v trupe. Majiteľ tak často zaisťoval aj iné skrutky sekundovým lepidlom, takže mám obavu, či si takto nepoisťuje i gombíky na zapnutej košeli...
Keď to zhrniem, na týchto drobných nedostatkoch som strávil dosť dlhý čas.
Teraz je už Typhoon pripravený na zálet a posúďte sami, ako vyzerá...


Komentářů: 0

Komentářů: 0

Komentářů: 0

Úvodní stránka
  • 310 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 2 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelů
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galerie
  • 1 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazar
  • 10 inzerátov za posledných 24 hodín.
Setkání
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: Seno62, Jano Prsanec,