autor | zpráva |
peterzak37 modelár Příspěvků: 2635 Moje modely Poslat zprávu |
|
macil modelár Příspěvků: 1093 Moje modely Poslat zprávu |
Nie je všetko len Naza. Má to vlastnú flight control jednotku. |
elektromodely modelár Příspěvků: 241 Moje modely Poslat zprávu |
Zpráva odeslána: 29. 1. 2015 o 01:38
| odkaz na příspěvek
To je klasika kopter s variable pitch vrtuľami, teda ako zadný rotor vrtuľníka - rýchlosť vzduchu nie otáčkami motora (príliš pomalé reakcie), ale zmenou náklonov listov krát 4 "zadných rotorov". Technicky je to ako vrtuľník bez hlavného rotora - 4 trubky so zadnými rotormi (vrtuľkami), teda na každú vrtuľku servo+tiahlo+domček+šmykátko a spoločný náhon od jedného motora, kde regulátor iba udržiava konštantné otáčky. Má to výhody napríklad pri pristávaní - dá sa klesať na rýchlosti ako s vrtuľníkom, teda má dosť energie na pilotovanie počas klesania, lebo neklesá ako klasický kopter iba pomocou gravitácie, Ale viac mechanických dielov = väčšia šanca, že niečo odíde a viac dielov treba meniť (údržba nie iba ložiská motorov) a vyššiu cenu než klasické koptery rovnakej veľkosti (stinger 500 je cca ako F450 s naza lite za 229 eur, ale cena s fc+motorom+servami cca 3-násobná). |