autor | zpráva | |
xnokiax modelár Příspěvků: 110 Moje modely Poslat zprávu |
videl som to niekde na youtube. nemozem to video teraz najst. hovoril ze kamarat s tym padol a tie cisla na konci pri kalibracii IMU nie su na nule (jedno ma byt okolo 1 myslim) ale maju vyssie hodnoty a treba to skalibrovat. |
|
WiiPro modelár Příspěvků: 1516 Moje modely Poslat zprávu |
Ked uvidis ze ti kopteru taha do strany treba to skalibrovat |
|
skylark modelár Příspěvků: 1454 Moje modely Poslat zprávu |
Ja by som hlavne doporucoval prestudovat navod, je tam vsetko a celkom zrozumitelne napisane. Potom, keby si predsa len niecomu nerozumel, mozes zistovat na fore co a ako, ale podla mna je zakladna vec nastudovanie navodu. Sprav si na to cas a sadni si k tomu, oplati sa to. |
|
tomiplus modelár Příspěvků: 30 Moje modely Poslat zprávu |
zdravim som zaciatocnik a chcem si kupit DJI NAZA-M V2 GPS F450 ARF KIT http://www.banggood.com/DJI-NAZA-M-V2-GPS-F450-ARF-KIT-Landing-Skid-Combo-p-939616.html len neviem aky vysielac a primac ktomu kupit ,prosim o radu , chcem vyuzit vsetko co naza umoznuje aj ovladanie naklonu kamery dakujem |
|
skylark modelár Příspěvků: 1454 Moje modely Poslat zprávu |
Preco si to nekupis radsej u nas? Za tu cenu to zozenies aj tu a mas na to zaruku. http://elektromodely.com/modely/product_info.php?cPath=564&products_id=7565 http://www.rcsvet.sk/product/sk/F450-Naza-M-V2-GPS-podvozok-1 Vysielacku podla toho, kolko chces investovat, najlacnejsia pouzitelna je Turnigy 9X, alebo Taranis (tu by som skor doporucil, ma vela 3-polohovych prepinacov), ale v zasade akukolvek 8 a viac kanalovu, potrebujes aspon 2 3-polohove prepinace ak chces vsetko vyuzit. Teraz som nastavoval Walkera Devo 7, tak tej sa vyhni, je to otrasna vysielacka, strasny soft ma. Ale su ine znacky ako Spectrum, Futaba, JR Propo, ale tie uz su drahsie. Turnigy robi aj novy model http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__60358__Turnigy_TGY_i10_10ch_2_4Ghz_Digital_Proportional_Radio_Control_System_with_Telemetry_Mode_1_.html ale neviem, ake su na nu odozvy, ci je dobra. Ani nie je na sklade momentalne. Ja som Taranis kupoval u nas tu (ale pred rokom este starsiu verziu, trochu lacnejsia bola, vysla ma na 195Eur bez prijimaca aj s postovnym kurierom): http://www.modelarstvoimi.sk/taranis-plus-x9dx8r-pcb-balenie-v-kartone/produkt/7050/16 Tato ma vyssiu cenu, ale obsahuje uz aj prijimac. |
|
tomiplus modelár Příspěvků: 30 Moje modely Poslat zprávu |
dakujem , nevedel som ,ze unas sa to da lacnejsie kupit , esce otazocka , kolko clankovu bateriu pouzit? |
|
WiiPro modelár Příspěvků: 1516 Moje modely Poslat zprávu |
Vačšinou sa používajú 3S alebo 4S. 3S je lahšia a so 4S ma koptera vacsiu silu. 3S- lahsia, mozes viest vacsiu kapacitu= dlhsi letovy cas 4S- tazsia, mensia kapacita, ale vacsia sila |
|
elektromodely modelár Příspěvků: 241 Moje modely Poslat zprávu |
Pozor - na 4S iba malé vrtule 0845 a podobne, isto nie 10-palcové. Logicky na 4S je nižšia účinnosť, nedoporučujem v žiadnom prípade 4S napájanie pre DJI F450 a spol. bez výmeny motorov. Motory nie sú nafukovanie, majú svoju výkonovú hranicu - DJI motory sú na hranici už na 3S LiPo napájaní s 1045 vrtuľami. |
|
WiiPro modelár Příspěvků: 1516 Moje modely Poslat zprávu |
Jaj ja som si nevsimol ze ma f450, pri custom coptere to ale takto funguje. |
|
elektromodely modelár Příspěvků: 241 Moje modely Poslat zprávu |
Je to úplne jedno, aká mašina - dám viac lipo článkov, rovnaký motor a vrtuľa bude točiť viac - bude mať vyšši odber, vyšší príkon, a teda účinnosť horšiu, lebo ten nárast nie je lineárny. Vždy treba dávať pozor, kde je nie len maximum pre motor, ale kde je aká účinnosť celého pohonu: Vždy je na kopter lepšie čo najmenej článkov a čo najväčšia vrtuľa, teda keď mi ide o dobu letu a nie mať z toho raketu. Stačí pozrieť, ako vyzerá krivka BLDC motora - ťah vs prúd a je to jasné, o čom píšem - ideálne je dostať pohon do prvej časti krivky, kde je dotyčnica k tej krivke strmšia (prvá derivácia toho priebehu vyššia), než viac doprava na krivke, a teda účinnosť je pri nižšom príkone výrazne vyššia - vyšší ťah vzhľadom k príkonu/odberu, napr.: odber 2A, ťah cez 300g, ale odber 4A, ťah nie cez 600g, ale iba 550g a pri 6A nie 900g, ale iba 750g. Pri 8A už iba 920g ťah, je to na 4S, teda príkon cca 29W - ťah 300g = superných 10,3g/W, 58W ťah 550g už len 9,5g/W, 86W 750g už len 8,7g/W atď - pri 10A už len 1060g 7.3g/W - to je už nič moc - príkon 5-krát vyšší, ale ťah iba 3,5-krát vyšší... Inak povedané F450 s 4 takýmito motormi žerie iba 12A na 4S pri hmotnosti 1800g a to je už poriadne naložená F450ka - napríklad s 10Ah 4S lipolkou, a teda doba letu 50minút... Pre mňa je dobrý výsledok nad 10g/W, a teda tieto motory sú super pre F450 do max. 1800g, kde je účinnosť nad 10g/W a pre F550 a iné hexáče do max. letovej hmotnosti 2700g. Ale ešte aj pri 4000g/6000g letovej je to stále lepšie, než malé 22xx motory. Pre porovnanie motory 22xx sú v F450 niekde okolo 5-6g/W pri ťahu 400g, teda len výmena motorov a vrtúľ (a zväčšenie ramien samozrejme) posunie pohon k celkom iným číslam. |
|
WiiPro modelár Příspěvků: 1516 Moje modely Poslat zprávu |
Ja mam motor dimenzovany na 4S a 12 palcovu vrtulu, ale pouzivam 3S kvoli letovemu casu. Tak preto som to pisal |
|
elektromodely modelár Příspěvků: 241 Moje modely Poslat zprávu |
No len takéto info treba napísať detailne, lebo človek, ktorý tomu nerozumie, na základe takého infa odpáli motor alebo regulátor, keď bez zmeny použije 4S namiesto 3S na existujúci pohon. Inak všeobecne platí - keď má motor Kv okolo 1000 (900-1100), tak je na 3S, keď má Kv okolo 750 (675-825), tak je na 4S. |
|
tomiplus modelár Příspěvků: 30 Moje modely Poslat zprávu |
zdravim ,vsetko uz mam poskladane ,len mam problem asi s vysielackou taranis ,naza stale ukazuje chybu ,kalibroval som uz asi 20x je to error 29 Motors Start failure caused by TX stick(s) mid point error too big If the TX stick(s) mid point error is too big, Motors Start will fail when you execute the Combination Stick Commands (CSC) and lead to the aircraft will not takeoff.. And the LED will blink Red four times per second continually to warn you. TX stick(s) mid point error too big can be caused by the following reasons: (1) There is TX stick (except the throttle stick) not at center when power on the autopilot system. (2) The TX sticks has been trimmed, which leads to the large deviation of mid point. For example, the SUB-TRIM has been adjusted for Futaba transmitter. (3) The TX stick(s) travel has larger asymmetry. For the reason (1), please put all TX sticks at the mid point, and then power cycle the autopilot system to re-record the mid point. If the problem continues, that can be caused by the reason (2) or reason (3), you need to adjust the output range of your TX, and then use the Assistant Software to redo the TX calibration. Please carry out the following procedures. (1) Connect to the Assistant software, click Basic-> R/C-> Command Sticks Calibration, and push all TX sticks throughout their complete travel range to see if any stick cannot reach its largest position. (2) Adjust the largest travel of TX stick until the cursor on the Assistant software can reach both end positions, according to your TX manual. (3) Power cycle the autopilot system, note that power cycle is required. (4) Redo the TX calibration according to the Assistant software. neviete poradit co stym? presne mam Taranis plus x9D Prijímač Frsky D8R-II plus ACCST Telemetria D 8-ka zapojenie naza A do prijimac 1 postupne az na U - 5 jedine co ide je test motorov |
|
porubiakv modelár Příspěvků: 6 Moje modely Poslat zprávu |
Pozri si v naze ci mas dobre nastavene aky primac pouzivas. |
|
tomiplus modelár Příspěvků: 30 Moje modely Poslat zprávu |
mam nastaveny tradition iny nefunguje |