Výrobce: | Miroslav P. | Rozpětí: | 1000 mm | Hmotnost: | 1600 g |
Kategorie: | Lietadla - elektrické | Délka: | 830 mm | Materiál: | balza , preglejka |
Motor: | elektrický - ešte neviem |
ID Modelu: AM5330 | Zobrazeno: 6291 | Přidané: 8. 2. 2015 o 08:56 | Autor: babratenko
Autor | Zpráva |
emir2 modelár Příspěvků: 164 Moje modely Poslat zprávu |
ako pokračuješ?????? |
babratenko modelár Příspěvků: 334 Moje modely Poslat zprávu |
No, kedze uplynuly tyzden som sa venoval striekaniu kamarátovej kasne na rc toyotu, akosi som sa mu nevenoval.Roboty uz na nom veľa nieje. Musím vyrezať priestor na akku a vytvorit prepážku na jejuchytenie v trupe. Sľubujem,ze sa mu začnem venovať intenzívnejšie. |
babratenko modelár Příspěvků: 334 Moje modely Poslat zprávu |
Kedže nám pomaly začala sezóna a venoval som sa iným modelom, práce na MAXovi pokračovali pomaly. Chcem sa na plno venovať IL-14ke, ale povedal som si,že musím najprv dokončiť Maxa. Dorobil som prednú časť kapoty ktorá zakryla otvor po pôvodnom žhavíku, vyrezal som otvor pre akku, osadil uloženie akku. Ako materiál som zvolil topoľovku od Eda ( bedničky na ovocie ). Sú lacné a účel splnia na 100%. Pokračovať budem s zakrytím prednej časti, upevnením krídelných vspier a asi aj zmenou uchytenia krídla z gumičiek na skrutky ( Do toho sa mi vôbec nechce ). |
babratenko modelár Příspěvků: 334 Moje modely Poslat zprávu |
Prešiel víkend počas ktorého som pokračoval na Maxovi. Potiahol som trup upevnil chvostové ovládacie plochy. Biele linky som robil z reklamnej fólie. Hold som lenivý. S povrchom niesom spokojný na 100%, ale je to môj prvý model ktorý som poťahoval fóliou. Na fotkách to nevidno, ale spodná časť je potiahnutá bielou fóliou. Aktuálne sa pasujem s vrchným krídlom. Kedže po dobre mienených radách som sa ho rozhodol upevniť pomocou skrutiek musím krídlo spevniť v miestach skrutiek a upraviť uloženie na nosníkoch. |
babratenko modelár Příspěvků: 334 Moje modely Poslat zprávu |
Dnes nastal pre MAXa deň D .Okolo poludnia aladin predpovedal vietor, preto so vyrazil hneď ráno o 7,40 na Čerín. Mal som obavy ohľadom polohy ťažiska. Po dokončení som skončil s váhou 1390 g. Po dovážení som skončil na 1520 g. Motor som navrhol na 1500 g cvičný model. Na dováženie som použil 2x 2200 mA baterky. Na prvom zálete som použil iba jednu, ale do budúcna plánujem spojiť paralelne obe . Celý roztrasený som skontroloval ovládacie prvky a pridal plyn. Max sa rozbehol a vzniesol k oblohe. A... YES !!! Letel absolútne kľudne. Ťažisko bolo presne tam kde malo byť. Dotrimoval som a polietal okolo 3 min. Pristátie skoro ako do perinky. Maxa môžem len vrelo odporučiť. Lieta kľudne je to taký pohodolet. Následne som s ním do obeda nalietal ešte 5 letov s letovým časom 4,30 min na let. Max je presne to, čo som čakal. Ďeň som si ešte spríjemnil rozseknutým prstom od vrtule pri nastavovaní spalováku. Au |
Fasciman modelár Příspěvků: 914 Moje modely Poslat zprávu |
Dobre si ho urobil, pekné éro. Ako si to nažehloval, mal si malú modelársku žehličku s jemnou reguláciou teploty ? Poťah na oblúkoch krídel ešte môžeš dopnúť plochou časťou modelárskej žehličky, nastavenou do vyššej vypínacej teploty. Základ je mať to dobre prilepené o kostru a až potom vypínať. Môžeš použiť aj teplovzdušnú pištol ale s tou veľmi opatrne, to len tak poofukovať a fixovať pritom krídlo, aby sa neskrútilo. |
Štefko modelár Příspěvků: 103 Moje modely Poslat zprávu |
Super kombinácia modrej žltej a bielej. Ja som tiež pôvodne plánoval urobiť linky na trupe ako máš ty, ako je v modelári, ale nepasovalo mi to akosi. Na tvojom to vyzerá výborne. |
babratenko modelár Příspěvků: 334 Moje modely Poslat zprávu |
No, aj ja som nad mieru spokojný. Už sa teším kedy ho opäť preletím. Ešte bude treba dorobiť pár drobností, ale lietať sa s ním dá. |
misisko modelár Příspěvků: 536 Moje modely Poslat zprávu |
Gratulujem. Maxa si pekne zgeneralkoval. Nech dlho robí radosť. |