Výrobce: | MV Model | Rozpětí: | 1500 mm | Hmotnost: | 860 g |
Kategorie: | Lietadla - elektrické | Délka: | 920 mm | Materiál: | Celokompozit |
Motor: | Scorpion S3014 1220kV, Aeronaut Cam Carbon 10x8 |
ID Modelu: AM2863 | Zobrazeno: 3353 | Přidané: 21. 4. 2013 o 10:12 | Autor: Kamil
Autor | Zpráva | |
Kamil modelár Příspěvků: 708 Moje modely Poslat zprávu |
16.12.2014 Tak dnes som po rokoch, po všelijakých odhadoch (rýchlosť letu, stúpanie, ...) konečne niečo nameral pomocou telemetrického čidla GPS Logger 2. Nameral som rýchlosť 112 km/h pri kolmom stúpaní a maximálnu rýchlosť 173 km/h pri stúpaní cca 45 stupňov. Pre mňa celkom prekvapivé hodnoty. |
|
lucik modelár Příspěvků: 452 Moje modely Poslat zprávu |
Pekne!!!Aj ja ho mam na plane osadit niecim zivsim.Mas na nom aj klapky?Pridaj nejake foto |
|
veka modelár Příspěvků: 906 Moje modely Poslat zprávu |
.... tak taketo rychlosti dosahujem s Mustangom len vo vodorovnom, alebo mierne potlacenom rezime letu. Idem sa hanbit do kuta .... Pozn. meral som pomocou gps modulu, pitotky a varia (jeti cidla) a vzdy porovnaval dve medzi sebou . veka |
|
Kamil modelár Příspěvků: 708 Moje modely Poslat zprávu |
Ja som to meral len pomocou toho loggera, ale on má barometrické vario a to v kolmom stúpaní ukazovalo 30 m/s. Maximálka 173 km/h bola nameraná iba pomocou GPS pri HDOP 1,5. lucik: Model je z obyčajného skla a bez klapiek. Na brzdenie dávam krídelká maximálne hore, takže pri riadení krídelkami sa vychyľuje krídelko iba dole - hore už nemá šancu. Aj pri tom je riadenie celkom OK - pri väčšom vetre sa "brzdy" nepoužívajú. Aj keď je model iba zo skla, v krídle aj v trupe je na vystuženie použitého celkom dosť uhlíka. |
|
lucik modelár Příspěvků: 452 Moje modely Poslat zprávu |
Ved uvidime mam objednany pohon Kontronik kira 480/34 5,2:1,co to dokaze. |
|
Kamil modelár Příspěvků: 708 Moje modely Poslat zprávu |
Na modeli mám nastavené 4 letové režimy: pristávanie - popísal som vyššie. Pristávacia rýchlosť je cca 20 km/h, model letí strašne natiahnutý a vcelku stabilne - na koncoch krídla sú obrovské "negatívy". štandard - .............. pomalý let - krídelká cca 1 mm dolu, rýchly let - krídelká cca 1,5 mm hore. Samozrejme vždy je domixovaná výškovka. V režime pomalý let je let naozaj viditeľne pomalší ako pri štandartnom režime. Samozrejme v tom pomalom režime sú na koncoch krídla "pozitívy", takže ...............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Samozrejme, ak budeš mať oklapkované krídlo, tak to bude iné kafe, ale aj takto je to vynikajúci model. |
|
lucik modelár Příspěvků: 452 Moje modely Poslat zprávu |
Tomu verim ze to je dobry model. |
|
Kamil modelár Příspěvků: 708 Moje modely Poslat zprávu |
Dnes som ho bol znova prevetrať a tých dobrých 30m/s kolmého stúpania a maximálka 170 km/h v mierne stúpavom lete sú asi naozaj reálne hodnoty. Samozrejme bez toho kocúra Muca, ktorý je na fotografii. |