Výrobce: | vyrobenô ručne v Matúškove | Rozpětí: | 650 mm | Hmotnost: | 500 g |
Kategorie: | Lietadla - elektrické | Délka: | 780 mm | Materiál: | Foam-X 4mm |
Motor: | Dualsky ECO 2212C-1180 |
ID Modelu: AM8477 | Zobrazeno: 2916 | Přidané: 8. 11. 2017 o 10:22 | Autor: misoB4K
Autor | Zpráva | |
Jack modelár Příspěvků: 173 Moje modely Poslat zprávu |
Ahoj Mišo - píšeš, že prvá stavba? a samo-domo? veď je to veľmi pekné lietadielko. Ale - pripájam aj zopár vlastných postrehov: - trochu vyššia hmotnosť na také rozpätie - nemáš tam veľké baterky? - tie X-výstuhy medzi spodným a horným krídlom .. to ich máš fakt na plocho? proti smeru letu? no, ak áno, tak to je ten najväčší problém padania modelu - veď to je aerodynamická brzda. Držím palce, aj ja som začínal podobne. |
|
PeePo modelár Příspěvků: 1037 Moje modely Poslat zprávu |
Práveže tie výztuhy sú správne, taký model nemá čo letieť rýchlo. Treba si všimnúť koľko aerodynamických brzd maju podobné F3P dvojplošníky. Treba to spraviť z 3mm depronu, najlepsie odfrezovať odlahčšenia a len vyztužiť uhlíkom |
|
misoB4K modelár Příspěvků: 107 Moje modely Poslat zprávu |
Ďakujem za príspevky, lietadlo som navrhol z toho, čo som mal doma - 2 platne hr. 4 mm rozmerov 600x400 mm, je to biely styrodur (leptá ho CA) potiahnutý z oboch strán bielym papierom (alebo medzi dva papiere vstreknutý styrodur?), na ktorých boli nalepené výkresy na architektonickú súťaž. Tie som dal dole. Platne boli veľmi ľahké. Lenže moji vnuci chceli mať pekné lietadlo, tak som na ten ľahký materiál nalepil Herkulesom kancelársky papier s vytlačenými vzormi a z oboch strán. Preto tá veľká hmotnosť. Tiež som nezvládol ťažisko, je príliš hore, baterka so závažím je nad "krížom", musím to celé prerobiť, pôvodné zostanú len krídla, trup s podvozkom bude úplne nový. Výstuhy sú na plocho, lebo som sa inšpiroval halovým dvojplošníkom zo stránky http://www.4k.sk/rc/rc-zaciatky.htm , odkiaľ mám aj plánik (Matúšovi a Viktorovi týmto veľmi pekne ďakujem). Kedy ho dokončím neviem, mám rozpracované ďalšie modely. |
|