| Výrobce: | Petr Hnízdil www.customwings.cz | Rozpětí: | 1600 mm | Hmotnost: | 0 g |
| Kategorie: | Lietadla - turbíny, EDF | Délka: | 2200 mm | Materiál: | Prglejka, balza, laminát |
| Motor: | HET 800-73-590kv + YEP 180A ESC + 14s cca 8000mAh |
ID Modelu: AM9796 | Zobrazeno: 7278 | Přidané: 17. 3. 2020 o 10:16 | Autor: pajlotmato
| Autor | Zpráva | |
|
pajlotmato modelár Příspěvků: 1478 Moje modely Poslat zprávu |
Bol to veľký boj ale podarilo sa mi upraviť priestor pod dmychadlom a dopasovať ho presne na stred tak aby sa aj ľahko vyberalo a aby vzduch pekne prechádzal do výtokovej rúry...Teraz ešte musím vymyslieť ako vyvediem káble od motora na vrch aby nezavadzal vrchný kryt. S výsledkom som maximálne spokojný. Ďalší krok bude úprava chladenia regulátora a zloženie dmychadla aby som ho už mohol otestovať na lavici ktorú som si nedávno vyrobil na tento účel... ![]() |
|
|
misiatko modelár Příspěvků: 184 Moje modely Poslat zprávu |
|
|
|
pajlotmato modelár Příspěvků: 1478 Moje modely Poslat zprávu |
Zdravím, priznám sa, že nemám tušenia, boli k modelu keď som ho preberal od predchádzajúceho majiteľa. Ale sú to držiaky na štandardné servá takže myslím, že pri troche googlenia v nejakom e-shope určite budú. Nejaké ešte myslím ostali, keď tak prípadne viem posunúť. |
|
|
pajlotmato modelár Příspěvků: 1478 Moje modely Poslat zprávu |
Nedávno som volal s kamarátom Jožkom Barátom z BA ktorý lieta turbínky rôzne a má skúsenosti a priznám som sa silno zaoberal myšlienkou ako by to šlo skonvertovať na turbínu ale nakoniec ostalo pri EDF, poslednom, kvôli trupu a úpravám ktoré už nechcem robiť... |
|
|
FlyingDoctor modelár Příspěvků: 51 Moje modely Poslat zprávu |
V tejto fáze je to naozaj zbytočne náročné. Treba už dorobiť to EDF. Hlavný problém týchto konverzii je neprístupnosť turbíny pri štarte, keďže EDF sa montuje z dolnej časti trupu. Ak pri štarte zahorí - stane sa nezriedka, nie je možnosť hasiť a poväčšine je model za pár sekúnd nevratne poškodený. Takže treba vytvárať nové prístupy, s ohľadom na zásah do trupu a pevnost... No, je to na dlhšie. Ale keď sa chce, dá sa ... Samozrejme, čím väčšia stavebnica, tým lepší prístup... Viper Jet pre 120mm EDF, konvert na JetCat P100 RX... ![]() |
|
|
pajlotmato modelár Příspěvků: 1478 Moje modely Poslat zprávu |
Tento projekt je pre mňa kvôli nedostatku času a množstva povinností doslova beh na dlhú trať, model som už dva x presúval pretože som sa sťahoval a dlho som na to nemal čas a keď už som to konečne presunul do novej dielne musel som po havárii reparovať Fokkera, potom som ešte prerobil iný model a postavil ďalšie dva deproňáky...Teraz som ale odložil všetko ostatné a venujem sa dokončeniu albíka, mám kompletne osadenú elektriku a dokončené všetky opravy trupu, urobené nové prechody krídla trup vrátane ich zaistenia k trupu, taktiež aj spoje RS232 medzi krídlami a trupom zabezpečujú spoľahlivý kontakt pre podvozky a servá klapiek a krídeliek aby som nemusel dokola spájať toľko káblov pri skladaní a rozoberaní modelu na letisku, dalo dosť práce urobiť tie prechody aby to lícovalo a celé to sceliť a zjednotiť povrch tmelením a brúsením dokola ale vzhľadom na to v akom stave sa tento model dostal ku mne už tomu viac pomôcť nejde, uvidíme ako to bude vyzerať po finálnom brúsení po druhej vrstve laminovania...Cez zimu ma teda čaká brúsenie a tmelenie olaminovaného trupu a pár opravovaných miest na krídlach, nejaká práca okolo vodičov od motora dmychadla a finálne usadenie regulátora a bateriek kvôli ťažisku, no a asi posledná bude až potom práca na kabíne, ešte neviem či bude aj nejaký maketový kokpit, uvidíme podľa váhy a polohy bateriek... ![]() |
|
|
robertbulko modelár Příspěvků: 207 Moje modely Poslat zprávu |
Parádna práca, klobúk dole |
|
|
Peposan modelár Příspěvků: 249 Moje modely Poslat zprávu |
Neskutocna praca! |