autor | zpráva |
RedByron modelár Příspěvků: 263 Moje modely Poslat zprávu |
Viem, že mnohí z Vás so mnou nebudú súhlasiť, doteraz som mal aj ja pomerne dobré skúsenosti s objednávaním z HK ale dostal som sa do stavu kedy EU store už nikdy viac. Potreboval som DSMX prijímač s telemetriou tak som sa rozhodol vyskúšať Orange G2- Na tretí pokus sa mi podarilo nájsť typ ktorý spĺňal moje požiadavky a zároveň bol na EU sklade. Dal som do košíka, doplnil dve malé baterky do malej kvadrokoptéry, odoslal, zaplatil a čakal sa doručenie, Medzitým som si objednal ďalšie malé akku do "haloletu". Po ôsmich dňoch od objednania som dostal mailom správu, že Orange prijímač nie je na sklade a mám im oznámiť či chcem doručiť položky, ktoré sú k dispozícii alebo žiadam zrušiť celú objednávku. Ak sa nevyjadrím do siedmich dní tak mi pošlú čo majú. Zaplatené a nevyčerpané peniaze mi pripíšu ako kredit. Nas.. hnevaný z prístupu podobného obchodným reťazcom s dvojitou kvalitou potravín (najskôr si uspokojíme svojich a ak nám ostane tak pošleme aj do východnej časti Európy?) som poslal odpoveď, že žiadam zrušiť všetky moje objednávky a žiadam okamžité vrátenie zaplatenej sumy na účet v banke, žiadny kredit u nich. Viac ako 24 hodín sa nič nedialo, objednávky stále v stave "processing" tak som im to oznámil znovu cez svoj účet u HK. A týmto sa "zábava" len začala. Jules J mi po dvoch dňoch oznámil, že nie je možné zrušiť objednávky a pošlú mi teda to čo majú. Na ďalší deň mi prišla správa od Jasmine, že vyhovujú mojej žiadosti a rušia objednávky s tým, že peniaze budem mať ako kredit. Na čo som samozrejme opäť zareagoval, že nechcem žiadny kredit ale svoje peniaze naspäť a takýto prístup považujem za zavádzajúci. Odpoveď - peniaze Vám pošleme do dvoch týždňov (Jasmine). Na ďalší deň mi poslal "robot" správu, že moja druhá objednávka už bola vyexpedovaná + správa od Jules J, že "printed" objednávky nie je možné zrušiť. Ďalší deň opäť správa, od Jules J, že moju sťažnosť rieši so supervisorom. Predpokladám, že dovtedy pokiaľ mi robot neoznámi, že moja prvá objednávka bola vyexpedovná.... O ďalšom priebehu Vás budem informovať. |
kralcikandrej modelár Příspěvků: 403 Moje modely Poslat zprávu |
už to nie je to čo to byvalo ani hovno tam nemaju a ceny tiež nič moc |
flateric modelár Příspěvků: 66 Moje modely Poslat zprávu |
A nad čím sa akože rozčuľujes? Ešte si nedostal zásielku a ani peniaze a už tu všetci vieme ze si s nimi dopisuješ. Prepáč, ale podľa mňa je to úplne zbytočný príspevok. |
PeePo modelár Příspěvků: 1037 Moje modely Poslat zprávu |
A nad čím sa akože rozčuľujes? Ešte si nedostal zásielku a ani peniaze a už tu všetci vieme ze si s nimi dopisuješ. Prepáč, ale podľa mňa je to úplne zbytočný príspevok. ˇuplne zbytočné je toto. Ked sa ti nepáči tak klikni dalej a nechaj to tak. Takýto príspevok možno v budúcnosti pomôže inému modelárovi ktorý sa dostane do rovnakej situácie a nebude možno vedieť dobre po anglicky a tu najde aspon postup alebo bude vediet komu napísať o radu. |
flateric modelár Příspěvků: 66 Moje modely Poslat zprávu |
Ešte ani nieje jasne, ci svoj prijímač nedostane. Možno príde kompletná zásielka a problém ani nieje problém. Dopisovanie si s mega obchodom v Číne ma svoje úskalia a kto chce mať istoty ako v kamennom obchode, tak sa musí obrátiť na kamenný obchod.. |
PeePo modelár Příspěvků: 1037 Moje modely Poslat zprávu |
Ani nie, napr reklamácie v HK sú jednoduchšie ako v kamenných obchodoch. |
saroj modelár Příspěvků: 535 Moje modely Poslat zprávu |
Neviem ako je to v HK, ale ak obchodujem s normálnym kamenným obchodom a mám normálne reklamačné dôvody, tak nie je problém. To je moja skúsenosť. |
Dodomodelar modelár Příspěvků: 128 Moje modely Poslat zprávu |
Ja tu nakupujem už roky a žiadny problém,čo nie je skladom neobjednávam,treba sa pozrieť či to je skladom. |
macil modelár Příspěvků: 1093 Moje modely Poslat zprávu |
Ak by to nebolo skladom, tak to ani neobjednáš. Problémy nastali po zmene dizajnu a zrejme aj systému na ktorom obchod beží. Tiež som objednával veci, ktoré boli skladom. Keď sa pár dní nič nedialo a objednávka bola stále processing, tak po mojej otázke, v čom je problém, mi odpísali, že niektoré položky sú backorder. Pritom takýto stav už, po novom, na HK neexistuje. Vypredaná položka je buď out of stock, alebo sa ti jednoducho nezobrazí. Po dlhšom dohadovaní som objednávku zrušil a peniaze, vrátane bodov, mi vrátili. Problémom je aj to, že na supporte sa ti zakaždým venuje iný človek. |
destelant modelár Příspěvků: 918 Moje modely Poslat zprávu |
Ja mám tiež dobrú skúsenosť s reklamáciou. Na posledy som reklamoval ich reaktor s novým firmware. Keďže nový firmware neobsahoval položky podľa priloženého manuálu, urobil som videjko kde to ukazujem a reku že asi vadný kus mi poslali (vtedy som ešte netušil že to má tak byť - že to je vlastne ten nový firmware). Navyše v novom firmare sa už nedali robiť veci ako kalibrácia, zdroj pre rezačku polystyrénu a pod. Tak som to reklamoval, reklamáciu mi uznali a dohodol som sa ze to nemusím posielať nazad a že mi dajú body naspäť, lebo som chcel ďalší reaktor. Tak som aj ten kúpil a keďže robil to isté usúdil som že to je ten nový firmware a už som ho nereklamoval. A tak som prišiel k dvom reaktorom za cenu jedného, navyše bolo akurát poštovné... |
miso80 modelár Příspěvků: 161 Moje modely Poslat zprávu |
Ja mam s HK a ala inou Cinou len same dobre skusenosti a hlavne aj co sa tyka reklamacii. Do kamennej pokial ma nieco nepritlaci ani nejdem, nema to pre mna ziadnu pridanu hodnotu. |
StanleyP modelár Příspěvků: 304 Moje modely Poslat zprávu |
Mam podobný problém ako zakladateľ vlákna. Objednal som pár vecí ale asi na tretí deň mi napísali že nemajú všetko na sklade, pričom v čase objednávania veci boli na sklade. tak som písal s operátorom a dohodli sme sa o zrušení objednávky a vrátení peňazí prostredníctvom paypal na účet. Komunikáciu a zrušenie objednávky mám zapísané aj na spodku objednávky na HK. ale stav objednávky mám stále "processing" . Počas komunikácie som nepostrehol do koľkých dní mi vrátia peniaze. Tak už čakám vyše týždňa a zatiaľ nič. Doteraz som mal s HK a čínou celkovo len dobré skúsenosti tak verím že to bude aj v tomto prípade tak. |
StanleyP modelár Příspěvků: 304 Moje modely Poslat zprávu |
Tak peniaze dnes došli na paypal účet. Aj order status je "clossed" . Takže zatiaľ 100% spokojnosť s HK. |
PeePo modelár Příspěvků: 1037 Moje modely Poslat zprávu |
Mám otázku, ako sa na stranke HK preklikám na kontakt kde by som ich sprdol že mi poslali naho.. gumu na gumicuk(nedá sa natiahnuť ani na 150% a to by mal isť až 500%). Písal som tam na online podporu ten mi dal nejaký mail nech pošlem foto a video. A potom mi došiel mail od robota s otazkou či mi došla objednávka. Ja som si nevšimol číslo a myslel som si že to myslia na baterky čo som teraz objednával. Potom mi prišiel druhý mail od robota že ked som nereagoval tak je to uzavreté. |
destelant modelár Příspěvků: 918 Moje modely Poslat zprávu |
tak napis este raz na online podporu nech to otvoria. Podla mna ti to otvoria este raz. |