Autor | Zpráva |
Hudy85 modelár Příspěvků: 38 Moje modely Poslat zprávu |
|
sergio modelár Příspěvků: 37 Moje modely Poslat zprávu |
no pekne urobene, predný plech nohol mat mensie rozmery usetril by si miesto pre kryt a ja by som aj dal trosku vacsie podložky na trupe lietadla roznesies tým lepsie tlak na prepazku , inak parada drzim palce |
Lubomir modelár Příspěvků: 165 Moje modely Poslat zprávu |
Pekná práca! Mám ale otázku. Staval si to zo stavebnice, alebo sa dá niekde kúpiť plán? Vyzerá dosť detailný (ten plán), keby som sa mal ako k plánu dostať, tak by som sa dal aj ja na stavbu. Vopred ďakujem za odpoveď. |
Hudy85 modelár Příspěvků: 38 Moje modely Poslat zprávu |
Podložky tam pôjdu väčšie ,poskladal som to narýchlo a doma žiadne iné nemám . Lietadlo je stavebnica od Great Planes, plán bol priložený pri nej. |
Lubomir modelár Příspěvků: 165 Moje modely Poslat zprávu |
Ďakujem za odpoveď. Nuž čo, neda sa nič robiť. Keby sme bývali bližšie, tak by som Ťa poprosil o požičanie a niekde by som to skopíroval, ale takto sa nedá nič robiť. Nech Ti to pekne lieta. Ľubo |
Fasciman modelár Příspěvků: 914 Moje modely Poslat zprávu |
A nedalo sa Ti ten motor pripevniť pri zadnej montáži ???. Tak, že vpredu by bol už len plášť motora ??? Pri zadnej montáži by sa ušetrila hmotnosť na materiáli, ten "domeček" by sa dal urobiť aj z preglejky a zlepšilo by sa chladenie motora odpredu cez otvor v kapote - proste nebola by tam tá upevňovacia predná kovová stena. Jednoduchšie a účelnejšie, či nie ? Inak povedané: "motor by ťahom od vrtule model ťahal, nie tlačil". ...a prípadné potreby jeho potlačenia dole a do strany pri zálete by si riešil oceľovými podložkami pod upevňovacím krížom, nie takto skrutkovaním hore-dolu pre nastavenie potrebného vyosenia. |
Hudy85 modelár Příspěvků: 38 Moje modely Poslat zprávu |
Ahoj, najprv som aj rozmýšľal o zadnej montáži ale vypustil som to keď som zistil že by som potreboval aj hriadeľ na zadnú montáž lebo tú čo mám by tam nepasovala, ďalej buď kúpiť alebo vyrobiť ten kríž na zadnú montáž + ta predná kovová stena prilieha presne na kryt motora a tým ho posilňuje lebo tie 3 skrutky čo ho držia nie je nič moc a pri náraze by to vytrhlo. Chladenie sa mi zdá byť dostatočné od chladiacich otvorov na spodku krytu. S vyosením máš pravdu, treba sa tam zo skrutkami trošku viac pohrať ale možno nebude treba ani viac vyosovať keďže predná prepážka je vyosená už od stavby ale to všetko zistím až pri zálete . Možno nakoniec zistím že to ani nebude lietať |