Uživatelské jméno

Heslo

RC PORTAL

autor zpráva
PeterFedor17
modelár

Příspěvků: 3

Moje modely
Poslat zprávu
Zpráva odeslána: 11. 9. 2019 o 05:34 | odkaz na příspěvek
Dobrý deň. Nedávno som kúpil osobitne model lietadla Nine Eagles Sky runner s príjmačom a servami a osobitne vysielačku Nine Eagles j5 Pro (na nete som sa dočítal že ovládač je kompatibilný s tým modelom). Problém je tam, že sa nedokážem spojiť s lietadlom. Všetko zapnem a na prijímači svieti zelená kontrolka a červená bliká. Ako ich mám spárovať? Kde je chyba? Som začiatočník, takže sa moc nevyznám. Ďakujem za odpovede[/url] [url=https://www.rcportal.sk/public/upload/1568172774-7928.jpg]
miromi
modelár

Příspěvků: 39

Moje modely
Poslat zprávu
Zpráva odeslána: 11. 9. 2019 o 07:56 | odkaz na příspěvek
https://www.manualslib.com/manual/930903/Nine-Eagles-Sky-Runner-Rtf.html?page=16#manual
str.16 Re-binding the transmitter
Pozri aj str.13 Flight preparation
Odporúčam preštudovať celý manuál
Bydlisko: Jaslovské Bohunice
PeterFedor17
modelár

Příspěvků: 3

Moje modely
Poslat zprávu
Zpráva odeslána: 11. 9. 2019 o 09:08 | odkaz na příspěvek
Ďakujem za radu, ale manuál som si už preštudoval pred tým a žiadne tlačidlo na prijímači na BIND son nenašiel.
RedByron
modelár

Příspěvků: 263

Moje modely
Poslat zprávu
Zpráva odeslána: 11. 9. 2019 o 11:22 | odkaz na příspěvek
Skús googliť na mojej QX 180 je npríklad postup nasledovný:
1. Disconnect the flight battery from the quadcopter.
2. Center all trims on your transmitter.
3. Power off the transmitter and move the throttle stick to the down/off position.
4. Connect the fl ight battery in the quadcopter. The LED on the 5-in-1 control unit fl ashes after 5 seconds.
5. When the blue light is fl ashing, push in and hold down the left stick* while powering on the transmitter(you will hear a ‘click’).
6. Release the left stick. The transmitter will beep and the power LED will blink.