Výrobce: | JaroEDF | Rozpětí: | 1300 mm | Hmotnost: | 4300 g |
Kategorie: | Lietadla - turbíny, EDF | Délka: | 1700 mm | Materiál: | EPS/XPS/Balza |
Motor: | 2800W Leopard 3674 |
ID Modelu: AM567 | Zobrazeno: 24186 | Přidané: 3. 12. 2010 o 23:20 | Autor: jaroEDF
Autor | Zpráva | |
pajlotmato modelár Příspěvků: 1482 Moje modely Poslat zprávu |
Podla mna si to mal skusit zaletiet s tymto pohonom co si tam mal a potom taktizovat, to sanie spredu sa bude inak chovat za letu a tym aj cely pohon, podla mna by to letelo s tym...a 10S je zbytocne vela, 8S a motor 1500kv typhoon a mas vystarane... |
|
edf modelár Příspěvků: 517 Moje modely Poslat zprávu |
mato ma pravdu ak chces vykon tak nespekuluj nad lander ani ziadne ine podobne za peniaze co si do toho dal si mohol volit toto VASA 90 120eur ,motor TYPHON 700-60-2085kv na 6s 73eur..... alebo 700-68 1500kv 8S 80eur......10 clanok je uz vela na ten model zbytočne len vaha stupa a su problemi ...na modeloch vojenskych stihaciek treba vzdy upravovat sanie zvečšenim vstupu oproti originalu a samozrejme taketo lietadla vyzaduju na pohon to (naj)lepsie co je na trhu...ine je to zo sport jetmi tam staci aj slabsi vykon a sanie je dostatočne predimenzovane takze letove vlastnosti su fantasticke ak chces maketu tam sa setrit neoplati treba poriadni pohon a podvozky |
|
jaroEDF modelár Příspěvků: 427 Moje modely Poslat zprávu |
Tak po dovolenke som sa na to znova pozrel a našiel som rezervy na odľahčenie. Menšia baterka (4000mAh), odľahčiť podvozok - vyhodiť ťažké odpružené nohy (spolu majú až 170g) a nahradiť ich drôtom, odľahčiť niektoré balzovo/preglejkové časti v kabíne a nejaké drobnosti. Spolu by to mohlo dať 400g úspory, letovú hmotnosť 3,6kg a pomer ťahu 0,67. Už to znova začína vyzerať sľubne. Dám sem už konečne aj fotky s osadenými klapkami, servami a tiahlami. Čo sa týka pohonu, ten ma nestál veľa, Lander aj ESC z HK vyšli spolu na vyše 110 Eur, takže porovnať to so zostavou VASA 90 + Typhoon 700 + HV ESC sa to nedá po žiadnej stránke, ale o to ani vôbec neide. Niektoré časti modelu som značne predimenzoval čo do pevnosti a hlavne hmotnosti (podvozok, krídla, krídelka). Z podvozku sa naštastie ešte dá ušetriť a aj z niektorých iných vecí. V podstate keď príde menšia baterka, pôjde sa na zálet a ukáže sa či sa udrží vo vzduchu a ak nie, nebude to pohonom... |
|
pajlotmato modelár Příspěvků: 1482 Moje modely Poslat zprávu |
Ako dopadol tento tvoj projekt? V poslednej dobe mi dost padla do oka tato F-100vka hlavne po tom ako ju zacal stavat aj Bohdan tak ma to len zaujima... |
|
jaroEDF modelár Příspěvků: 427 Moje modely Poslat zprávu |
Nuz ostal zaveseny v garazi. Problem je trochu vyssia hmotnost ako som si mohol dovolit. Bez pohonu 2700g, s pohonom 3700g. Podarilo sa mi vyladit EDF na skutocny tah 2500g, co by teoreticky postacovalo a vsak nemam taku vzletovu a pristavaciu drahu aby to vydrzal podvozok a aby zaroven tato F-100ka mohla nabrat dostatocnu rychlost. Bola to ale moja prva stavba tymto postupom a myslim ze bez problemov by sa dalo usetrit 1/3 vahy rozumnejsim pouzitim lepidla, balzoveho potahu a finalneho potahu (spotreboval som na to 700g duvilaxu). Ak ale raz najdem dobre letisko, urcite ozivim tento projekt a skusim ho minimalne zaletiet. |
|
pajlotmato modelár Příspěvků: 1482 Moje modely Poslat zprávu |
No to dufam, krasny je... |
|
Joba modelár Příspěvků: 1405 Moje modely Poslat zprávu |
No keď už si to dostal do finálneho stavu je škoda to nezaletieť .Daj dole podvozky , sprav si gumicuk a strielaj . Nepotrebuješ ani dráhu ,štarty sú jednoduchšie a rýchlejšie . |