Výrobce: | ja | Rozpětí: | 1500 mm | Hmotnost: | 1800 g |
Kategorie: | Lietadla - elektrické | Délka: | 1300 mm | Materiál: | drevo, papier |
Motor: | NTM 4248 |
ID Modelu: AM2659 | Zobrazeno: 10145 | Přidané: 28. 2. 2013 o 13:15 | Autor: ludicek
Autor | Zpráva | |
veka modelár Příspěvků: 906 Moje modely Poslat zprávu |
.. ešte by si mal skúsiť utesniť páskou ( zlom pásky by mal byť v ose závesov) tu medzeru na smerovke a dať štart. Myslím, že zvýšenie účinnosti zbadáš veľmi rýchlo. Ale ked sa na tie fotky dívam ,myslím že nožák nie je problém smerovky, ale bočných ploch trupu a výškovej polohy krídla. Smerovka mi príde ako hrozná lopata, naviac pomerně vysoko nad posobiskom vztlaku i tažiskom. By som sa nedivil, že budeš musieť dost kompenzovať prídavný klonivý moment čo vyrobí, ked to posadíš do nožáku. veka |
|
ludicek modelár Příspěvků: 590 Moje modely Poslat zprávu |
Určite tú strašnú medzeru utesním. A čo sa týka kompenzácie v noži tak sa neklopí nikam, skôr to tiahne za kabínou, tak to skúsim doladiť súmernou výchylkou krídelok nadol resp. mix s VOP sa mi nechce zapínať a vypínať. Respektíve inak? Inak chlapi nemáte fotku ako by mal správne vyzerať lankový pohon dvoch samostatných polovíc VOP na jedno servo? Staviam zas niečo ďalšie. |
|
mac modelár Příspěvků: 940 Moje modely Poslat zprávu |
Ja som nakoniec na katane vyhodil lankove nahony na vyskovky a dal som serva dozadu. https://picasaweb.google.com/misomac/Katana2x2#5480514028785286978 Lanove nahony mi nevracali presne do stredu, nebol som s tym spokojny. Neviem si predstavit ladit lanove nahony na dve polovice vyskovky a jedno servo, ako to maju myslim chalani v tunderoch. Opytaj sa srajnyho, nech ti to nafoti a ako je s tym spokojny .. Na smervoke lanove nahony vpohode.. |
|
redix modelár Příspěvků: 1947 Moje modely Poslat zprávu |
mozno zle vidim, ale paku mas na kormidle uplne mimo. ked si ju nechal tak vzadu aj na pull-pull systeme tak to dobrotu robit nebude.. |
|
ludicek modelár Příspěvků: 590 Moje modely Poslat zprávu |
Páka SOP je na pull-pull systéme presunutá úplne vpredu asi 0,5 cm od osy otáčania SOP, páka serva pôvodná, myslím že takto by mali byť vidličky na páke serva trochu za osou otáčania páky serva .... no ale čo už, systém práce A JE TO. Pri takomto hrubom zakončení trupu ako vidno na fotke, ktoré som spáchal sa čudujem že pri prepákovaní 1:1 sa lanká netrhajú, veľmi nenapínajú ani veľmi neprevísajú. Kontroloval som to, podotýkam že to nie je žiadne brutálne 3D a so svojimi schopnosťami by som ani nezistil že sa lankový prevod nejako čudne správa, výchylky dobré aj v krajoch. chichi. No dám pohon na 5S takže bude extra trochu živšia a hlavne ťažšia čo sa mi zdá aktuálne dosť problém, počas letu sa správa ako ozaj ľahké lietadlo, pri rozpätí 1,5m je letovka 2kg pre mnohé obraty akokeby málo a v neutíchajúcom vetríku sa správa ako ľahučký vetroň z EPP. |
|
ludicek modelár Příspěvků: 590 Moje modely Poslat zprávu |
No chlapi otázočka, asi primitívna. Po vybratí z rôznych obratov, vyrovnaní a pridaní plynu sa extra rozkýve zo strany na stranu a mám čo robiť aby som to zrovnal. Často sa rozkýve a korekcie sú len tak tak na poslednú chvíľu, často veľmi nízko nad zemou. Nie sú to ani zďaleka rýchlosti pádové, extra vďaka hrubému profilu veľmi pekne kĺže - takže je to odtrhnutie prúdnic? Dá sa tým niečo robiť? Vyosenie motora je už definitívne, ťažisko tiež, správa sa poslušne, krídlo v nule, visí na pol plyne. Chcel by som to aspoň čiastočne vylepšiť, s EPPákmi lietam nízko a neskúšať s touto extrou aspoň časť 3D obratov môj mozog vždy zabudne. |
|