autor | zpráva | ||||||
peterrc modelár Příspěvků: 1035 Moje modely Poslat zprávu |
Akych inych myslite? Ja len par prikladov: RCsvet - nema sklad, tovar pisany skladom, ak sa objedna tovar do 10:00 ráno, na druhý deň je v BA, o 2 dni posielajú. Ak sa objedná neskôr, posúva sa čas o jeden deň. Peckamodel - položky skladom sú aj reálne na predajni. Položky čo niesú skladom, sú vedené ako "u dodávateľa" alebo "nedostupné", podľa stavu u dodávateľa Modelhobby- to isté ako peckamodel a veľa ďalších predajní, z ktorých som ja objednával. Takže "možno to má skladom" je od vás prehnané, ich evidencia je dobrá, z mojich skúsenosti. Z toho čo som čítal vo vlákne, u vás to funguje tak ako ste písal "možno to má dodávateľ skladom" alebo nepresná evidencia čo je na predajni (fyzickom vašom sklade) |
||||||
mravecm1 modelár Příspěvků: 608 Moje modely Poslat zprávu |
Ked nerozumiete, alebo mozno si len nepamatate, tak vam pripomeniem... http://rcmania.cz/viewtopic.php?f=112&t=44243&start=0#p738465 Teraz uz rozumiete, o com pisem ? PS: to nie je jedina negativna skusenost, ale je asi ta najpodstatnejsia. |
||||||
bezo modelár Příspěvků: 637 Moje modely Poslat zprávu |
Ste trapny , serte nato a zacnite si uvedomovat , ze ste tu pre zakaznikov a nie oni pre Vas . Kupoval som teraz veci v Tatramodel Zilina , aj ked som cakal 2 tyzdne na polozku , pristup uplne o inom . Uz , ked si chcete polepsit meno , nevypisujte a konajte . Stale tie iste vyhovorky . Precitajte si nasu mailovu konverzaciu , ak ju nemate mozem zverejnit Dovi dopo |
||||||
mravecm1 modelár Příspěvků: 608 Moje modely Poslat zprávu |
Presne tak. Tatramodel je podla mna perfektny priklad toho, ako by mal takyto obchod fungovat. Chodievam tam osobne, takze tych ludi trochu poznam a mozem povedat, ze su k zakaznikovi velmi ustretovi a priatelski. |
||||||
mawerick modelár Příspěvků: 88 Moje modely Poslat zprávu |
Ako nezainteresovaný - nemám s inkriminovaným obchodom "elektromodely.com" priame skúsenosti - môžem potvrdiť ústretovosť Žilinského Tatramodelu. Posledný rok si objednávam len od nich a som spokojný. Na okraj: aj prehľadnosť stránky e-shopu sa mi páči viac (ale to je subjektívne). |
||||||
kupo modelár Příspěvků: 200 Moje modely Poslat zprávu |
Hm z právneho hľadiska sa to môže považovať ako verejné hanobenie mena obchodnika a keď preukáže dostatočne dôkazy môže to vyhrať a žiadať ujmu na strate zákazníka a pod. Aj keď je to pekne, že sa poukazuje na zlý obchod a tým chránis iných, ale nemal si žiadnu finančnú stratu, len že si tovar musel objednať inde , čiže cca O tri dni si ho mal neskôr doma. |
||||||
bezo modelár Příspěvků: 637 Moje modely Poslat zprávu |
ukaz , kde ho verejne hanobim ? napisal som moju skusenost |
||||||
mravecm1 modelár Příspěvků: 608 Moje modely Poslat zprávu |
Kupo, co to tu prosim ta pises ? Verim, ze za hanobenie sa moze povazovat vymyslene nepravdive ohovaranie. Ale asi sotva moze byt hanobenim, ked niekto napise realne pravdive fakty, ci osobnu skusenost. Tak prosim ta nepis taketo hluposti |
||||||
peterrc modelár Příspěvků: 1035 Moje modely Poslat zprávu |
Podľa tvojho zmýšľania, sú aj recenzie hanobením. Heureka keď dáva hodnotenie obcohdov, to je potom tiež asi hanobenie, nie??? Toto je normálna "recenzia", kde ľudia komentujú svoje skúsenosti. Ako ti napísal aj mravenec, hanobenie by bolo, ak by tu išlo o nepravdivé informácie, klamlivé či pod.... |
||||||
elektromodely modelár Příspěvků: 241 Moje modely Poslat zprávu |
Dobrý deň, takže opýtam sa inak - čo tým sledujete, že ma tu ohovárate ? Píšete reakcie ľuďom, ktorí sú u mňa spokojní štýlom, že som niečo mal náhodou skladom, to je vyslovene ohováranie, keďže je to dokázateľne lož. Podobne ste reagoval, že niekto sa tu regol a je som mnou spokojný, že som to ja - to je rovnako ohovárianie, keďže je to rovnako dokázateľne lož. Uvedomte si prosím, že môžte mať vlastný názor, ten Vám nikto neberie, ale keď píšete toto na tekéto verejné miesta, tak si uvedomte možné následky Vášho konania. Čítam to ako zámysel škodiť mi, ale výsledok je presne opačný - máme veľa nových zákazníkov, ktorí čítali toto vlákno a keň urobili napríklad 3 objednávky a mali všetko doma na druhý deň, tak sa pýtali, že čo tu riešite... Tú reklamáciu som vybavil presne 31 dní od doručenia ku mne, kebyže nebol víkend, tak by to bolo aj skôr, keby som mal menej práce, tak by to bolo aj skôr. Takže ste tu napísal x prípevkov kvôli jednému dňu. Presne rovnako ako bezo - nevedel počkať pár dní, kým som bol mimo a tu niekto napísal, če bežne v tatramodeli čaká 2 týždne a že rcsvet.sk nemá nič skladom a všetko posiela na objednávku. Som rád, že sa tu o tomto píše, takto každý konečne vidí, kto má ozaj skladom a kto dodáva všetko na objednávku. Takže zhrniem to: - posledný nespokojný bol bezo pred 14 mesiacmi - príspevok poslal 24.9.2013, takže som veľmi spokojný - za 14 mesiacov máme iba spokojných zákazníkov. - inde majú tovar IBA na objednávku (rcsvet.sk ako tu niekto písal) a o ňom tu nemáte vlákno, že nenakupujte tam
Ďakujem za Váš príspevok. Presne tak. Dokonca by som ani nemusel vyčísliť výšku škody, keby som do toho šiel, tak by som požadoval náhradu škody za nemajetkovú ujmu. To, že došlo k ohováraniu, teda verejne niekto napísal veci, ktoré sú dokázateľne lož, je isté.
Ďakujem pekne za Váš príspevok:
Takže napríklad toto je to, o čom som písal, že to má možno jeho dodávateľ skladom - nijaký sklad a stačí, že má jeho dodávateľ jeden kus skladom a niekto si objedná kusy dva. Výsledok je, že nevie dodať a ani netuší, keby bude mať jeho dodávateľ skladom ten druhý kus... Ja si takýto "predaj" neviem ani predstaviť, že by som sľuboval tovar, ktorý neviem dodať. My tomuto spôsobu predaja hovoríme priekupníctvo a takýto predajca je priekupník alebo posúvač krabíc. Keď si pamätáte, tak keď tu bol múr, tak tu boli pendleri - pašovali tovar cez čiaru, ktorý sa u nás nedal zohnať - zobrali od ľudí peniaze, sadli do auta a išli po tovar. Keď ich colníci čapli, tak asi ťažko vysvetľovali, že nemajú ani tovar, ani peniaze.
Nie, u nás to takto nefunguje - mám vlastný sklad, tovar fyzicky skladom u mňa v dvoch fyzických priestoroch, x metrov kubických tovaru v každom priestore, nie nalinkované info na sklad dodávateľov - ani to u mňa nie je možné takto robiť - ja som distribútor, nie retailer, objednávam tovar z výroby na kartóny a palety, bežne zaplatím mesiac pred dodaním tovaru, nie kusy ako ste už písali, že objednáva rcsvet.sk. Ja si neviem predstaviť, čo máte na mysli - to by som mal počkať, kým sa nazbiera x objednávok, aby som objednal kartón alebo paletu ? A potom to budem posielať o x týždňov, keď to sem príde ? Nie, takto si to neviem predstaviť, ale presne naopak - mám tovar skladom, ke)d nekto objedná, môže okamžite prísť po tovar alebo vieme poslať. Podnikám od roku 1990 a vždy som mal tovar skladom. Sú položky, ktoré nedržím skladom, keď je to niečo, čo sa predá na tomto mikro trhu kus za rok alebo kus za dva roky. Veď ľudia ma poznajú, elektromodely.com mám od 2.2.2004 na základe toho, že mi Farkaš nevedel dodať rc vtuľník a veľmi sa spolu s ďalšími prítomnými bavili na tom, že ma nepoznajú a že som chcel rc vrtuľník ako prvý rc model. Ľudia vedia, že mám tovar skladom, veď aj na tomto vlákne reagovali niektorí z nich, že dostali tovar veľmi rýchlo a mnohí na toto fórum ani nechodia, lebo by dopadli ako ikaria, ktorého som poprosil, aby sem zareagoval - niekto by ich napadol, že som to ja alebo podobné nezmysly... Ja na tekéto detské kraviny nemám čas, to mi verte. Čítam to tak, že niekomu vadím, kto funguje tak, že nemá sklad a všetko predáva na objednávku, takže logicky to predám ja a nie on. Alebo je to iba závisť. Vyberte si. Aktuálny stav je veľmi dobrý - napriek ohováraniam máme veľa nových spokojných odberateľov - za posledných 14 mesiacov nikto nebol nespokojný. Keby taký bol, už by tu bol poslal príspevok rovnako ako bezo. Podľa mňa celkom dobrý stav. |
||||||
mravecm1 modelár Příspěvků: 608 Moje modely Poslat zprávu |
Zpráva odeslána: 23. 11. 2014 o 17:49
| odkaz na příspěvek
Naozaj nemám záujem naďalej vyvolávať konflikty v tejto téme. Takže v záujme upokojenia tejto situácie uznávam, že som sa občas nechal uniesť a niektoré moje príspevky boli zbytočne konfrontačné. Takže sa ospravedlňujem a prajem Vám veľa ďalších spokojných zákazníkov. |