Autor | Správa | ||
Trnavak modelár Příspěvků: 299 Moje modely Poslat zprávu |
Pekné video aj lietadlo, ale svedčalo by mu to aj na plavákoch, vody je tam dosť. |
||
matusknap modelár Příspěvků: 88 Moje modely Poslat zprávu |
Ďakujem, mam nanho aj plavaky, v lete som tam s nimi aj lietal, aj mam pekne zabery natocene, takze urcite bude aj z toho video. Dúfam ze coskoro.. |
||
peterrc modelár Příspěvků: 1035 Moje modely Poslat zprávu |
Ahoj. Ako mas nastavene ťažisko a vyoseny motor? Tiez ho mam, zanovny. Kupil som ho od jedneho pana, ktory este pred prvym letom upravoval vyosenie podla toho co niekde cital, takze motor nemam vyoseny z originalu. A manual k nemu nemam, co som zistil (resp. mi pisali niektori), tak ťažisko má dosť veľký rozsah od - do. Pred prvym letom prijmem co najviac rad, aby to letelo co najlepsie. |
||
falcon modelár Příspěvků: 122 Moje modely Poslat zprávu |
ja ho mám tiež ,netreba tam nič vyosovat. a ani upravovat tažisko.to lietadlo letí samo ,,a splavákmi duplom. |
||
matusknap modelár Příspěvků: 88 Moje modely Poslat zprávu |
Ahoj, s bateriami ktorymi lietam - 3članky 2200mAh mam tažisko 45mm od nábežky. Manual udáva tažisko 60mm od nábežky, čo je trochu rozdielne od toho mojho.. Vyosenie motora som menil aj ja hned po zálete, originál bolo úplne zle. Pôvodne, od výroby mohol byť motor vyosený asi 2-3° dolu. Ja som ho podlozil a vyosil este viac dolu, lebo pocas letu ked som pridal plyn len trochu v momente sa model staval a prechadzal do sviečky. Vyosenie som spravil od oka, ale prikladám fotku, kde je výrazné vyosenie vidieť. Ja som model osadil 3 listov vrtulou 11x8, s ktorou Beaver vyzera krajsie a vykon ostal zachovaný. Lietania sa vobec nemusis báť, ako aj falcon napísal, model lieta sám, za slabého vetra veľmi stabilne a má veľký rozsah rýchlosti. Poslúcha a dá sa s ním veľa zalietať. Určite odporúčam na leto aj plaváky. Možno sa s ním sadá ľahšie na vodu s plavákmi ako na zem s kolesami. Želám vela sťastia pri lietaní! |
||
peterrc modelár Příspěvků: 1035 Moje modely Poslat zprávu |
Ahoj Matus. Dakujem za info a odpoved. Podla tej foto, ten motor je poriadne vyoseny na dol. A ako je to s vyosenim do strany (do prava). Kolko prb.? Predpokladam, ze toto vsetko hovorime a riesime o pelikan beaver dhc-7. Takze ty mas 45, original pisu 60, cize ak ho na zaciatok dam niekde prb. okolo 50, mohlo by to byt ok, potom len doladiť podľa správania sa. |
||
matusknap modelár Příspěvků: 88 Moje modely Poslat zprávu |
Do prava je vyoseny len velmi malo, asi 1-2°max. , to som nemenil, bolo to dobre. Pri starte je samozrejme treba kompenzovat pravou smerovkou, ale to uz ide automaticky aspon u mna. Ja mam Beavera od Robbe, ale tento model od Robbe je to iste co beaver od Pelikanu. Ta ista forma, ta ista elektronika, vsetko to iste len ine nalepky a farebne kombinacie. To ťažisko v tom rozmedzi bude urcite dobre, ja som to nikdy ani neriesil, bateriu tam dam, tak jak padne do tej sachty, zavriem, a aj ked sa tam trochu hybe, to neriesim Ano potom uz doladis pri lietani. |
||
Rasto-2001 modelár Příspěvků: 629 Moje modely Poslat zprávu |
normálne keď vidím toto video tak by som si kúpil hneď jedno také lietadlo .... |
||
peterrc modelár Příspěvků: 1035 Moje modely Poslat zprávu |
riešili ste už niekto zmenu ovládania klapiek? To riešenie čo tam je sa mi absolútne nepáči. Skúšal som nasadiť krídla, to lanko dobre nesadlo do dierky, nejak sa tam seklo a jak som potlačil, tak som asi prerazil nejaký pánt v krídle alebo čo, a prestala reagovať klapka na ťah lankom. Rozmýšľam vyrezať do krídla malý štvorec, osadiť klasické servo a spraviť klapky na dve servá v krídle. |
||
matusknap modelár Příspěvků: 88 Moje modely Poslat zprávu |
Určite odporučam, nie je drahe, baterie su don tiez pouzitelne všeliaké - staré, nove, lacne, drahe, nafuknute..
Presne to som chcel aj ja riešiť. Mam uz asi 5 rokov cessnu s rovnakym mechanizmom klapiek, vedel som vopred ze na beaverovi to bude rovnake, ale nakolko je vacsi a tazsi bal som sa ci dve klapky jedno slabe 9g servo utiahne. Musim zaklopat ze zatial som nemal jediny problem ci uz na starsej cessne, ci tomto beaverovi. Stale do buducna rozmyslam nad tym osadit klasicky dve cca 9g serva do kridel a ziskat tak vacsiu rychlost, silu a najmä drahu vysunutia klapiek. Casom tak mozno spravim, no zatial som nemal ziaden problem s tym jednym servom. Pri rozoberaní to ale musí byt sakra problem, preto po prvom zlozeni beavera som sa rozhodol nerozoberat ho a mat ho stale v "letuschopnom stave". Je sice velky a zavadza doma aj v aute, ale pre mna jednoduchsie ako rozoberanie.. No ked už došlo k poškodeniu mechanizmu určite by som isiel do dvoch novych serv a vykaslat sa na ten original mechanizmus. |