Výrobce: | MST CFX-W | Rozpětí: | 240 mm | Hmotnost: | 3150 g |
Kategorie: | Autá - elektrické | Délka: | 425 mm | Materiál: | Komatex |
Motor: | 540 35T |
ID Modelu: AM7739 | Zobrazeno: 49907 | Přidané: 19. 1. 2017 o 08:20 | Autor: Icozv
Autor | Zpráva | |
Icozv modelár Příspěvků: 301 Moje modely Poslat zprávu |
Potreboval by som radu, motor už viem co znamená 55T, ale podľa čoho zistím aké je T na tom malom ozubené koliesku na motore? |
|
Yautja modelár Příspěvků: 207 Moje modely Poslat zprávu |
Nie,ke to nalepka na motore alebo info v popise |
|
Icozv modelár Příspěvků: 301 Moje modely Poslat zprávu |
Na motore není nič, Čína je Čína tak som aj z číny objednať musel, u nás vo Zvolene je jeden obchod ale nie moc ochotný predavač, len originál diely chce objednávať, nič na prirovnanie pridal som aj foto predných už rozšírených tlmičov, správa sa to omnoho lepšie ako keď boli naúzko |
|
pera2008 modelár Příspěvků: 2549 Moje modely Poslat zprávu |
na motore je T pocet zavitov, cim viac zavitov, cize vyssie T tym silnejsi motor, ale pomalsi, cize menej otacok |
|
Icozv modelár Příspěvků: 301 Moje modely Poslat zprávu |
Tomu rozumiem, len, keď som dal 400vku motor, pôvodné ozubené koliesko na motore nedosiahne na veľké, takže som myslel ze mi pomôže v predajni s veľkosťou, no jedine co mi poradil ze aj ostrosť zubov je odlišná, tak som objednal viac rôznych hádam niektoré sadne |
|
pera2008 modelár Příspěvků: 2549 Moje modely Poslat zprávu |
no ano, su aj rozne moduly pastorkov, zavisi sa mi zda od priemeru osky motoru alebo neviem od coho sa modulacia odvija inac zaujimave riesenie uchytenia prednych tlmicov na napravu. teraz este potrebujes nastavit pruziny na vahu vozidla a by si mal vidiet citelny rozdiel v chovani auta z tovarne/po uprave |
|
Icozv modelár Příspěvků: 301 Moje modely Poslat zprávu |
Nenapadol ma žiadny iný spôsob uchytenia, viem není to profi, no robil som co som mohol |
|
Peter team RCPortál Příspěvků: 2167 Moje modely Poslat zprávu |
"ostrosť zubov!" .... pekný terminus technikus ale predpokladám že hovoríš o module..... to je údaj, ktorý udáva tvar/mohutnosť zubu....... na to daj pozor, lebo ak použiješ rozdielny na pastorku a na ozubenom kolese, tak ti tvrdší (väčšinou pastorok) vyšrotuje mäkší.... takže skús niekde nájsť - zistiť modul... v DIN normách sa modul udáva v mm... ako Modul M0,5, 1, 2 atď.... ale keďže tu ide o čínu, bude modul daný asi v DP.... predpokladám vzhľadom na veľkosť modelu že to bude asi 48DP alebo 32DP... skús hľadať takéto niečo .... druhá vec je, že ti "nedočiahne" pastorok na veľké kolo.... motor sa dá väčšinou posúvať a tým nastaviť správna zubová vôľa.... ako je to u teba? lebo ak zmeníš počet zubov pastorku tak zmeníš prevodový pomer.... čo niekedy pomôže a niekedy práve naopak... u toho istého motoru ak zväčšiš pastorok - viac zubov - tak ti pôjde auto rýchlejšie ale ťažšie sa bude rozbiehať a nebude mať silu pri pomalej jazde.... stratí krúťák... čo pri jazde v teréne je na škodu.... z mojej skúsenosti na expedićku stačí v podstate rýchlosť svižného rýchleho kroku.... aby auto bolo trochu rýchlejśie ako moja chôdza....a úpravou prevodového pomeru radšej získať krúťák, ktorého nie je nikdy dosť.... |
|
Icozv modelár Příspěvků: 301 Moje modely Poslat zprávu |
Áno je to označované v DP, pre istotu som objednal 32 aj 48 a rôzne T uvidím čo zapasuje, na pôvodnom pastorku je teraz 16T no iné označenie tam nieje, motor sa posunúť nedá, nepustí ma obal rozvodovky, ešte som premýšľal ci by nemohol ísť motor z druhej strany, vyrobiť uchytenie, tak by som získal viac miesta, už aj na veľký motor |
|
Peter team RCPortál Příspěvků: 2167 Moje modely Poslat zprávu |
to je zvláśtne... zvykne tam byť modul.... ale občas je označenie miesto DP len P... ak ho nenájdeš, na pastorku, pozri na veľké koleso.... je väčšie, možno tam bude.... musíś proste použiť rovnaký modul k motoru.... aký tam bol pôvodne? lebo 280, 300, 370, 380 aj 400 majú rovnaký priemer... zhruba okolo 24mm ak si spomínam....len je občas na motore ešte akoby taký doplnkový prstenec.. cca 1mm hrubý... neodstraňuj, zlepšuje magnetickú účinnosť..... a tým krúťák... akú máš asi fugu medzi pastorkom a veľkým kolesom? čo píšeš že nedočiahne... motor dať z druhej strany nie je jednoduché... aby si zachoval súososť.... snáď by sa to dalo presnými dištančnými podložkami.... ale radšej skúsiť nájsť vhodný motor.... ináč.. ja teraz tiež laborujem s prevodmi na MST CMX.... |
|
Icozv modelár Příspěvků: 301 Moje modely Poslat zprávu |
nie, nie je ani na velkom označenie, len z manuálu som vyčítal že malé je 16T, ale či 32, 48 alebo 64 DP, to som už nezistil, pôvodný je 280 a áno, má 24mm, no 400 má už 27mm a teda už nie je miesto na posúvanie a to som musel dať dolu ten doplnkový prstenec, inak by som ho tam už vôbec nedal, medzi pastorkom a veľkým kolesom je 1,5mm, preto potrebujem buď jedno alebo druhé o tento kus väčšie |
|
Icozv modelár Příspěvků: 301 Moje modely Poslat zprávu |
|
|
pera2008 modelár Příspěvků: 2549 Moje modely Poslat zprávu |
ochvilu to nebude ani to iste auto. Ale ano, o tom to je niekedy |
|
Icozv modelár Příspěvků: 301 Moje modely Poslat zprávu |
aspoň mám zábavku, synátor jazdí a ja špekulujem |
|
pera2008 modelár Příspěvků: 2549 Moje modely Poslat zprávu |
ochvilu budes staviat vlastne Akurat ja som zacinal tak, ze som kupil jeden z najlepsich podvozkov, upravil a potom ked som sa dostal k jeho limitom, tak som zacal vyrabat si vlastne. Mne sa paci, ze si ho kupil a ze uz tu mas 6 stranok komentov a vacsina je k tomu ako si nieco upravoval. a to sa mi paci, ze syn ma radost a ty mas hobby |