Výrobce: | RCM Pelikán | Rozpětí: | 1420 mm | Hmotnost: | 650 g |
Kategorie: | Lietadla - vetrone | Délka: | 940 mm | Materiál: | EPP |
Motor: | CD 2622 striedavý |
ID Modelu: AM1336 | Zobrazeno: 13930 | Přidané: 18. 2. 2012 o 17:02 | Autor: adsi2
Autor | Zpráva |
bezo modelár Příspěvků: 637 Moje modely Poslat zprávu |
toto video je v inej teme , ohladom bety . ja natacam a cerim lieta s mojou betou . je tam bateria 2200mAh turnigy , ta co si dal link a lieta uplne v pohode odkaz na Youtube pozri temu je tam este jedno video , ked fucalo |
adsi2 modelár Příspěvků: 187 Moje modely Poslat zprávu |
A kde ma ťažisko s touto baterkou? odmeral si ho? |
bezo modelár Příspěvků: 637 Moje modely Poslat zprávu |
presne na uhlikovej tycke , teda priblizne 65 mm od nabezky |
adsi2 modelár Příspěvků: 187 Moje modely Poslat zprávu |
Meral som to mikrometrom..presne 48mm pri 2200mAh.. |
Michal1PA modelár Příspěvků: 303 Moje modely Poslat zprávu |
Bol som to ťažisko odmerať a je presne na tej uhlíkovej tyčke ako udal bezo. Ja mám ešte model číslo 1 ale ako som pozeral tak všetky vetrone Beta 1400 teda ako sú modely 1,2 a 3, všetky sú rozmerovo naprosto zhodné. Preto musia mať ťažisko na tom istom mieste 65mm od nábežnej hrany. Preto je jedno akú veľkú baterku tam dáme ťažisko prakticky zostáva na tom istom mieste. Model musíme dovážiť podľa ťažiska. |
bezo modelár Příspěvků: 637 Moje modely Poslat zprávu |
prijimac a regulator mam skoro v tazisku . neviem , kde ich mas ty . skus sa pohrat aj s nimi . nerozumiem tomu , viaceri lietaju s 2200 uplne v pohode , tbe nezostava nic ine , len dovazit chvost |
Michal1PA modelár Příspěvků: 303 Moje modely Poslat zprávu |
A nemáš náhodou v čumáku zaliate závažie od výroby, lebo v 1 to bolo. |
bezo modelár Příspěvků: 637 Moje modely Poslat zprávu |
dobry dotaz , ja som ho vyhadzoval . na to som zabudol |
adsi2 modelár Příspěvků: 187 Moje modely Poslat zprávu |
Závažie nemám,aspon som to nevidel. Regulátor je medzi servami, prijímač je pod kabínou, nezmestí sa dalej v trupe, používam 8kanálovy Turnigy,je pomerne velký,je prilepený suchým zipsom na boku pod kabínou tesne pri serve. V predchádzajúcej Bete som to mal rovnako a šlapalo to dobre,len som tam nepoužíval 2200mAh baterku,ale len 1800..tá sedela dobre,dala sa aj posúvať, ťažisko som našiel pomerne ľahko. Mám teraz dostať 1600-ky z HK, tak budem používať tie, sú menšie,tak budú sa dať prospôsobiť ťažisku |
miro11smrco modelár Příspěvků: 64 Moje modely Poslat zprávu |
Tazisko je pevny bod ak mate betu tazku na nos treba dat dozadu protizavazie a opacne! |
bezo modelár Příspěvků: 637 Moje modely Poslat zprávu |
tu ide oto , ze lietame s 2200fkou a on ju tam nemoze osadit . o tazisku vieme a aj o tom , ze bude treba pri takej baterke dovazit chvost . inak mensia baterka |
miro11smrco modelár Příspěvků: 64 Moje modely Poslat zprávu |
Naco tam pchate take velke baterky s 1300 alebo 1500 mate skoro 45min lety co chcete litat cely den? |
adsi2 modelár Příspěvků: 187 Moje modely Poslat zprávu |
Ved hej..tak velkú baterku mi vlastne ani nie je treba, dám tam menšiu a bude to..tu šlo len o to, že pri tej 2200mAh baterke mi nešlo posunuť ťažisko, jedine dať na chvost nejaké závažie to viem aj ja, len som chcel vedieť, ako to robia iní, že majú tak presne ťažisko aj pri 2200-ke..Možno,že mám Betu kupenú už počas ekonomickej krízy, preto je tak nevyvážena |
Bumpy_SK modelár Příspěvků: 1301 Moje modely Poslat zprávu |
moznost by bola aj vybrat prijimac a regulator a narvat baterku pod kridla a ostatne uz niekam dat. |
Michal1PA modelár Příspěvků: 303 Moje modely Poslat zprávu |
Tá 2200 mA baterka preto lebo je lepšie voziť baterku ako závažie ktoré tam v čumáku bolo. Voziť baterku je lepšie ako voziť olovo, no nie? |