Výrobce: | Lanyu Hobby | Rozpětí: | 2540 mm | Hmotnost: | 1050 g |
Kategorie: | Lietadla - vetrone | Délka: | 1132 mm | Materiál: | EPO/Plaastic |
Motor: | 850kv Brushless Outrunner Motor |
ID Modelu: AM5901 | Zobrazeno: 20610 | Přidané: 29. 6. 2015 o 07:38 | Autor: cipmunk
Autor | Zpráva | ||
watson220 modelár Příspěvků: 1153 Moje modely Poslat zprávu |
presne ako vravíš |
||
cipmunk modelár Příspěvků: 249 Moje modely Poslat zprávu |
|
||
cipmunk modelár Příspěvků: 249 Moje modely Poslat zprávu |
|||
VladoVrancik modelár Příspěvků: 1757 Moje modely Poslat zprávu |
Sprav prosim ta fotku smerovky ja mam pocit ze ta moja je uz od narazov zohnuta a zle potom sedi vyskovka |
||
VladoVrancik modelár Příspěvků: 1757 Moje modely Poslat zprávu |
podla foto vyzera na rovnaky sklon ale mne to neleti neviem v com je chyba |
||
Fasciman modelár Příspěvků: 914 Moje modely Poslat zprávu |
Nechápem ani ja. Však to je model, čo iba keď kuknem naň, tak už vidím ako pekne musí aj lietať. A čo vravel ten skúsený, ktorému sa to vzoplo do cca 10 metrov a následne zdrbalo na čumák. Ten kde vlastne identifikoval chybu ?
Vyzerá nádherne. Príkon 190 W podľa videa, trojčlánok a max. prúdový odber cca 17 Amps. Je to dosť výkonu na tak veľké éro ? |
||
VladoVrancik modelár Příspěvků: 1757 Moje modely Poslat zprávu |
|
||
Fasciman modelár Příspěvků: 914 Moje modely Poslat zprávu |
Ak je rozdiel medzi tetivou profilu krídla a tetivou profilu výškovky pri takomto vetroni cca 2 až 4 stupne, potom je to normálne nastavenie. Vlastne ani nesmie byť "v jednej rovine". |
||
VladoVrancik modelár Příspěvků: 1757 Moje modely Poslat zprávu |
4 stupne to este hej nemeral som to v stupnoch ale predok vyskovky je oproti rovine kridla asi o1,5cm nizsie ako zadokto bude asi o trosku viac ako 4 stupne |
||
peterrc modelár Příspěvků: 1034 Moje modely Poslat zprávu |
pred Prizrakom som ten model mal ja, a lietal mi v pohode, len horšie reagoval na krídelka.............ale nelietal som s ním veľa, potom osm ho vymenil s prizrakom. Ale to čo popisuje tomix mi nikdy nespravilo. Skor mi padalo do strany po kridle (nerovnaka vaha kridel). Žeby vadná rc súprava, tomix? |
||
VladoVrancik modelár Příspěvků: 1757 Moje modely Poslat zprávu |
Peterc prepac ale to je totalna somarina RC supravu pouzivam aj na ine modeli Alfa lieta v pohode fox lieta perfektne beta lietala tiez v pohode primac je z bety vymontovany potom ako som ju predal a ten som dal do asw je to rozpetie 2,6m je jasne ze bude horsie reagovat na kridelka ako model ktory ma 1 meter preto som kridelka zmixoval zo smerovkou ale tem model nereaguje hlavne na vyskovku k otoceniu som sa ani nedostal neviem ako bolo u teba ale teraz je tam vyskovka prilepena sekundovym na smerovku a smerovka je tiez prilepena na trup Dovod ze je nafigu RC suprava je hlupost ano chcel som ju vymenit ale nie kvoli tomu ze by bola zla ale ma iba 3 mixi a ked som chcel na modeli nastavit brzdiace klapky z kridelok tam som potreboval vserky mixi a nevedel som uz mixovat kridelka zo smerovkou https://www.youtube.com/watch?v=qfVJrOKRACQ&feature=youtu.be |
||
DaggyMAC team RCPortál Příspěvků: 1734 Moje modely Poslat zprávu |
Ja mam vsetky vetrone v nule a vsetky lietaju perfektne. 4 stupne je neskutocne vela, zbytocny odpor, lietadlo vplvom rychlosti meni charakteristiku, bez motora velke opadanie. Chapem rozdielny uhol tetivy v motorovych modeloch, ale vo vetronoch ide predsa o klzavost, nie? A tu nedocielis brzdenim vyskovky a lietanim na minimalke. |
||
peterrc modelár Příspěvků: 1034 Moje modely Poslat zprávu |
tomix, u mna na vyskovku reagoval absolutne bez problemov, stupane bolo v pohode, aj celkovo ovladanie cez vyskovku. Ja som ju nemal lepenu ale na srob chytenu, ako je original riešená. Ja som dal ťažisko podľa netu a lietalo to fajn, nebyť toho stáčania po krídle do strany............ ale to pokial viem prizrak vyriešil. A videl som aj jeho videa, lietalo mu to pekne. Používal som 2200 mAh 3S baterku li-po. |
||
Fasciman modelár Příspěvků: 914 Moje modely Poslat zprávu |
Uznávam, že tie 4 stupne som trocha prehnal vo vyjadrení. Ale ten uhol tam obvykle určitý je a býva do maximálne 2 stupne. V podstate skoro každý klasický profil (okrem autostabilného alebo súmerného), teda profil krídla s ohnutou vrchnou stranou (a zhruba rovnou spodnou) generuje pri rôznych dopredných pohyboch krídla klopivý moment v zmysle "ťažký na čumák". Účelom uhla tohto nastavenia je ten klopivý moment eliminovať cez "protimoment" daný ramenom od aerodynamického stredu krídla po miesto pôsobenia sily na výškovke, tak aby bol celok v rovnováhe tých momentov v pozdĺžnom smere. Toto je ale premenná hlavne tvarom profilu krídla. Napríklad pri plne súmernom profile (akrobat) môže byť ten uhol samozrejme "v nule", teda že nie je vôbec. U tohto modelu predpokladám, že uhol existuje a je cca 1,5 až 2 stupne, vzhľadom ku koncepcii, k profilu krídla a účelu modelu to predpokladám. Má to zanedbateľný vplyv na parameter "kĺzavosť", ten je najviac daný zvoleným profilom a tvarom krídla. |
||
VladoVrancik modelár Příspěvků: 1757 Moje modely Poslat zprávu |
Prave tento model ma na svoje rozpetie velmi malu vyskovku a este mensiu pohiblivu plochu na nej a pri takomto velkom uhle aky tam je momentalne to vyzera ze je vlastne cela v zakrite preto sa ani neda cudovat ze na nu lietadlo nereaguje preto som aj chcel od cipmunka fotku smerovky ale na nej to tiez vyzera ze ten uhol je velci ako spominane 4 stupne |