Výrobce: | Rozpětí: | 550 mm | Hmotnost: | 1 g | |
Kategorie: | Ostatné | Délka: | 770 mm | Materiál: | |
Motor: |
ID Modelu: AM8686 | Zobrazeno: 3742 | Přidané: 15. 2. 2018 o 23:22 | Autor: Tomi-C
Autor | Zpráva | |
PeePo modelár Příspěvků: 1037 Moje modely Poslat zprávu |
Ja ti dám že: Kategória: Lietadla - elektrické Parádny model. Ja so stále ešte neopravil N50tky a to sú majstrovstvá v sobotu |
|
Tomi-C modelár Příspěvků: 13 Moje modely Poslat zprávu |
Ahoj Peťo, díky.. dať to do kopy bol pôrod. Odhad je cca 2 mesiace po večeroch každý deň. Mňa to do Dubnice neláka najskôr sa ukážem až v Piešťanoch a Turnej. |
|
StanleyP modelár Příspěvků: 304 Moje modely Poslat zprávu |
Pekne to vypadá. Manipulácia s tým musí byť dosť náročná aby sa dačo nepoškodilo. |
|
PeePo modelár Příspěvků: 1037 Moje modely Poslat zprávu |
kýchnutie pri tomto modely je smrtelné |
|
Tomi-C modelár Příspěvků: 13 Moje modely Poslat zprávu |
Pri manipulácii musím byť veľmi opatrný. V čase 3:20 je vidno, že s tým kráčam ako pos*atý https://www.youtube.com/watch?v=SFTvCwkBmB8 Kýchnutie by model asi neprežil bez ujmy, ale prd v správnom čase, pri lete pod modelom, môže zlepšiť čas... |
|
PeePo modelár Příspěvků: 1037 Moje modely Poslat zprávu |
Termika |
|
Pancer modelár Příspěvků: 626 Moje modely Poslat zprávu |
Paráda |
|
BOravec modelár Příspěvků: 577 Moje modely Poslat zprávu |
Voľné modely u mňa nie sú príliš v obľube, ale táto kategória mi bere dych. Určite by som pri stavbe prišiel o nervy. Z hľadiska aerodynamiky je to veľmi zaujímavé, že ešte pri takej rýchlosti či presnejšie pomalosti nejaký vztlak existuje. Bol by som rád, keby niekto napísal článok, ako sa takýto model stavia, možno sa chytí nejaký dorast. |
|
Fasciman modelár Příspěvků: 912 Moje modely Poslat zprávu |
Obdivujem, že toto niekto dokáže postaviť. Klobúk dole pred takouto schopnosťou. Parádne. |
|
misoB4K modelár Příspěvků: 107 Moje modely Poslat zprávu |
nádherné, toto považujem za vrchol modelárčenia, ja by som to nedal... páči sa mi aj HC (hands controlled) ovládanie letiacich modelov... a na nastavovanie natočenia vrtuľových listov jednoducho nemám slov |
|
Tomi-C modelár Příspěvků: 13 Moje modely Poslat zprávu |
Ďakujem páni za kladné komentáre. Tieto modely sú najmä o veľkej precíznosti a trpezlivosti. Všetko čo sa pri stavbe odflákne alebo podcení sa v konečnom dôsledku môže vypomstiť na letových vlastnostiach alebo pevnosti modelu(alebo aj aj ). Napríklad pri stavbe si vediem zápis o tom koľko ktorý diel váži, z akej je balzy je a pod. Vďaka tomuto zápisu viem pri ďalšom modely daný diel nadimenzovať lepšie a pod. |
|
RastislavVlk modelár Příspěvků: 84 Moje modely Poslat zprávu |
Ahojte dúfam že som natrafil na tých správnych modelárov. Aj mňa to zasiahlo aj keď radšej staviam rc modely, no keďže som aj vedúcim krúžku a nie je mi ľahostajný život mladých modelárov a najmä dievčat ktoré radí modelarčia no v niektorých kategóriách proste na chalanov nemajú F1N začal som zháňať halove modely N50 a P3 ktoré by postavili aj decká. No ale aby som vedel ako a čo, pustil som sa najprv sám do toho.Ufff je to fakt o obrovskej trpezlivosti a opatrnosti .kupil som si váhu s presnosťou 500g/0.1 g ale ako vidim je to ešte hrubá váha. Stavbu P3 som zatiaľ začal balzou o priereze 1.5x1.5 čo si myslím že decka zvládnu, no prosím o radu ako je to s nastavením stúpania vrtule. Natvarovanie na fľaši som myslím zvládol no ako nastaviť stúpanie?? Na N50 som pre začiatok použil vrtuľu vystrihnutú z kelimka od jogurtu a pre upevnenie som použil smrek. lištu 2x2mm na koso ktorú som na koncoch narezal na 45°. |
|
albisko modelár Příspěvků: 32 Moje modely Poslat zprávu |
no F1D je kráľovská indoor kategória, majstrovstvá sveta sa konajú od roku 1961! až do dnešných čias, čiže takmer 60rokov! Musím napísať, že aj my sme urobili stopu v tejto nesmierne náročnej kategórií a to cez Ivana T. z Liptovského Mikuláša. Ivo je 5násobný majster Európy a 2násobný majster sveta a držiteľ dvoch oficiálny svetových rekordov a niekoľko neoficiálnych. Niečo k modelom. za prvé je nutné vážiť diely na tisíciny gramu tz. že smerovka má pred poťahom fóliou 10mg ( len info tj 0,010gramu) a po potiahnutí 15mg atd. a za druhé presne merať na mikrometre a "vedieť" poznať rozdiel v hrúbke lišty 1,4 a 1,45mm. naučiť sa rezať gumu na g/m a vedieť, že 1,31g/m sa bude chovať inak ako 1,28g/m. viac nabudúce |