autor | zpráva | |
armani modelár Příspěvků: 66 Moje modely Poslat zprávu |
Aký je váš názor na 4 kanálové vrtulníky? Dosť sa my pozdáva Kestrel 500SX alebo Merlin Tracer 240. Obidva majú už "skoro vrtulníkovú" hlavu Bell-Hiller. Dá sa na tejto kategorii niečo naučiť čo sa týka nastavovania, údržby a letových vlastnosti.? Je možné považovať tento typ vrtulníka ako dobrý krok k prechodu na 6 kanál tak maximum do triedy 450 bez ambícií na nejaké 3D lietanie? Skôr len tak pohodička polietanie na záhrade. Zatial sa my z triedy 450 začína pozdávať KDS 450S, len je dosť málo informácii o tomto vrtulníku v našich končinách. Asi jediné info je ten scan z RC Revue čo sem dával INAMOTO. Čo povie Alfa ako predajca na tohoto výrobcu? |
|
mikyno12 modelár Příspěvků: 119 Moje modely Poslat zprávu |
6 |
|
Peter team RCPortál Příspěvků: 2167 Moje modely Poslat zprávu |
4-kanál nie je eśte vrtuľník, ale hračka. pokiaľ to myslíš vážne, tak skús aspoň triedu 450 - Alfa ti určite niečo dobré pravdepodobne od Align poradí, ak mu zavoláš, a moźno ponúkne aj niečo lietané v rozumnej cene - neboj sa ani toho.
To KDS - za rozumný peniaz lietajúci vrtuľník, ak nemáś nič, asi sa oplatí ten komplet set, ak to myslíš vážne do budúcna, tak za trocha viac peňazí to zložíś aj samostatne (myslím teraz samostatne rádio, gyro, servá..) |
|
armani modelár Příspěvků: 66 Moje modely Poslat zprávu |
Z vrtulníkom to nemyslím vážne. Chcem len niečo na pohodové podvečerné polietanie nad záhradou. Žiaden ten štýl "hodená motyka", radšej niečo také polomaketové pomalšie a nie moc daleko od seba. Pri prehladaní videí po webe ma ešte zaujal vrtulníček WASP V3. Je to 4 kanál ale v popise píšu, že sa dá pridaním jedného serva v prípade potreby prebudovať na 6 kanál. Má s týmto niekto praktickú skúsenosť? |
|
inamoto modelár Příspěvků: 46 Moje modely Poslat zprávu |
Nazdar.
Ja som sem daval recenziu na vrtulnik 450-ej triedy KDS 450S, lebo som ho nejaky cas mal. Teraz mam jeho kovou verziu a to KDS 450C. Su to za tie peniaze velmi dobre vrtulniky aj dobre lietaju. Chvali ich aj Alfa, takze ak by si chcel, on ich aj predava. Ak hovoris, ze to nemyslis vazne s HELI lietanim, tak si kup tie co si pisal. Neviem ci su to neni ale interierove vrtulniky. Ale ja na tvojom mieste by som zainvestoval 280eur a mas tu S-kovu verziu alebo das o 100eur viac a mas veziu s kovovou hlavou a troska lepsiu. Mozno aj preto by si mohol zainvestovat, lebo ak by ta to nahodou chytilo, tak by si mal velmi dobry vrtulnik na take pohodove polietanie si, ale potom aj na akrobaciu ak by si chcel. Ak nie, da sa tam dat krasne maketa napr. z Air Wolfa a mas peknu maketu. Samozrejme ak nevies lietat vobec s vrtulnikom, budes potrebovat aspon nejaky ten simulator aby si zvladol zakladne kroky, inak bude vrtulnik rozbity ako nic To je take uskalie. Takze necham rozhodnutie na teba, ale to KDS je dobra volba na zaciatok. Tiez som to tak spravil.
|
|
armani modelár Příspěvků: 66 Moje modely Poslat zprávu |
Poviem pravdu, tých 6 kanálov sa bojím.Skúšal som sim REFLEX XTR a skok v dížke cca 7 sekund je zatiaľ rekord. Preto som myslel, že by som najprv skúsil 4 kanál a ked ho zvládnem možno by som skúsil plnohodnotný 6 kanálový vrtulník. Nuž a na prvom mieste by bol asi KDS. |
|
Alfa modelár Příspěvků: 1825 Moje modely Poslat zprávu |
Dovolím si ťa trošku napraviť na správnu koľaj lebo sa mi zdá že máš v tom trošku zmätok. 1: ak nedokážeš udržať vrtulník v simulátore viac ako 7sekund,tak ver mi,že nie je chyba v tebe ale v nastavní simulátora. 2:je jedno či je vrtulník 4 alebo 6 kanálový-stále ovládaš len 4 funkcie(klonenie,klopenie,otáčanie okolo zvislej osi a klesanie a stúpanie) U 6 kanálového vrtulníku je už kolektívne riadenie,tzn,že motor s kolektívom(natáčanie uhlu nábehu hlavného rotora) sú namixované elektronicky vo vysielači spolu a vlasne ovládaš len jednu funkciu. Ďalší ,teda ten šiesty kanál je ovládanie citlivosti gyroskopu a tiež je mixovaná elektronicky vo vysielači a ovládaš ju prepínačom pre predvoľbu plynu.Pretože na každej predvoľbe plynu je nutný iný zisk gyra. Obecne používané je to tak že pri výšších otáčkach,teda predvoľba plynu 2 je menší zisk gyra a pri menších otáčkach predvoľba plynu 1 je naprogramovaný vyšší zisk gyra. (toto som napísal len veľmi zjednodušene aby si to ľahšie pochopil) |
|
fire modelár Příspěvků: 29 Moje modely Poslat zprávu |
Zpráva odeslána: 26. 12. 2010 o 22:28
| odkaz na příspěvek
som uplny zaciatcnik lietam iba s mini dvojrotorovymi vrtulnikmi, preto nemam jasno ako je to vo vyzsich triedach. laka ma kupit vrtulnik ktory by sa dokazal priblizit realnemu spravaniu, cize napriklad pri lete do zakruty by vedel byt nakloneny a podobne (neviem ako to polopatistickejsie vysvetlit), je tu obmedzenie 4 kanalovych vrtulnikov oproti 6 kanalovym? absolutne ma nelaka ziadna akrobacia cize teoreticky by mi mohol stacit lacnejsi jednorotorovy model, neviem vsak ako je to s niektorymi pohybmi ci je mozne ich realne spravit napriklad s modelom V4.5 COLIBRI PRO. ak sa nemylim tak tieto lacne modely maju regulaciu vysky len zmenou otacok hlavneho rotora, takze napriklad let dole hlavou je vyluceny, alebo sa mylim?
chapem ze toto sa tu prebera asi kazdu chvilu lebo sem chodi vela novacikov, ale keby si niekto najde cas rad by som bol zasveteny |